آرشیو چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

پاتک پلیس پایتخت به یک پاتوق شیشه ای

پلیس پایتخت در اقدامی ضربتی، قاچاقچی معروف شرق تهران را به دام انداخت و از مخفیگاه وی تعدادی زیادی پایپ، فشنگ صوتی و شمشیر کشف و ضبط کرد.

در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر در محدوده خیابان گیلکی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

ماموران مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهای تحقیقاتی دریافتند متهم اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر در محدوده شرق تهران می کند که مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد.

با تجمیع اطلاعات بدست آمده، 19 اردیبهشت ماموران به مخفیگاه متهم در خیابان گیلکی اعزام شدند و با ورود به منزل، مقدار970 گرم شیشه، پنج گرم هروئین، 25 گرم تریاک، پنج میلیون و هفتاد هزار تومان وجه نقد، یک جعبه شامل 10 عدد فشنگ صوتی که مربوط به کلت کمری بوده، سه قبضه شمشیر و سه قبضه نیمچه، یک شوکر و یک گازاشک آور و همچنین یک هزار و چهل عدد پایپ از وی کشف کردند.

سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 121سلیمانیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متهم به منظور فرار از چنگال قانون مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد به ماموران کلانتری 121سلیمانیه رشوه پیشنهاد داد که از سوی ماموران رد و صورتجلسه شد و در ادامه به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل شد.