آرشیو پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۳۵۲۵
ورزش
۱۵

تاج: فشار برای تغییر کی روش را نمی پذیرم

- پاداش های بازی با ترکمنستان، هند، گوام و عمان پرداخت شد تا کمکی به بازیکنان کرده باشیم و همین طور کی روش در خصوص مشکلی که برای پرداخت دستمزدش به وجود آمده بود صحبت هایی کرد که این مشکل رفع خواهد شد. ضمن اینکه استادیوم دستگردی هم به اجاره یک ساله تیم ملی در آمد تا مشکل زمین حل شود. کی روش از عقد این قرارداد خوشحال شد.

- سخت اعتقاد دارم که باید کی روش را حفظ کرد و هیچ فشاری را هم نمی پذیرم که بخواهند برای تعویض مربی به من فشار بیاورند. مدل مدیریتی من به این شکل نیست که با فشار بخواهند من را مجبور به تصمیم گیری کنند.

همه ارکانی که ما با آنها کار می کنیم از وزارتخانه تا دولت و افراد حاضر در فدراسیون، هیات رییسه و همه آنهایی که قبلابا کی روش موضع داشتند دیگر با او مخالفتی ندارند و نظرشان بسیار مثبت است.

- درباره پیراهن تیم ملی هم باید بگویم اگر این پیراهن ها کیفیت لازم را داشته و پارچه آن جنس خنک کننده داشته باشد. در مجموع اگر کیفیت لازم را در لباس ها ببینیم این اسپانسر حفظ خواهد شد. کیفیت این لباس ها باید به تایید کادرفنی برسد اما اگر این طور نباشد و کیفیت لازم وجود نداشته باشد امکان دارد اتفاقات دیگری رخ بدهد.

-یک بحثی که میان ما و کی روش بود بحث بی احترامی ها بود که البته از طرف فدراسیون نبوده و این بی احترامی ها به صورت متفاوت از سوی برخی افراد گفته و شنیده شده اما حالاتمام این مسائل را باید فراموش کنیم و احترام متقابل بگذاریم.