آرشیو شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۸۶۶۰
ورزش
۱۱

گوناگون

جوانمردی مدال طلاکسب کرد

ساره جوانمردی دررقابت های تیراندازی بین المللی آلمان به نشان طلادست یافت و نماینده مقدونیه به نشان نقره رسید. با احتساب نشان طلای جوانمردی و نشان برنز محمودی، شمار مدال های کاروان ایران به 3 طلاو یک برنز رسید.

پیروزی تیم فوتبال نوجوانان

تیم فوتبال نوجوانان ایران دردومین دیدار خود در تورنمنت چین به مصاف ازبکستان رفت و توانست این تیم رابا نتیجه 2 بر یک شکست دهد. ملی پوشان کشورمان امروز به مصاف ژاپن می روند.

گلزنی پوتین درجشنواره هاکی

رئیس جمهور روسیه درجشنواره اسکیت هاکی روی یخ به میدان رفت وگل زد. دراین دیدارپوتین به عنوان کایپتان، تیم خود را متشکل از پیشکسوتان هاکی، تجار و مسئولان دولتی رهبری کرد.تیم رئیس جمهور دراین دیدار9 بر5 حریف خود را شکست داد.

الفونس هرمان به تهران آمد

رئیس کنفدراسیون ورزش های المپیکی آلمان به منظور دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان وارد ایران شد. الفونس هرمان به منظور دیدار با هاشمی و درراستای تبادل نظر و بررسی ظرفیت های توسعه و گسترش روابط ورزش دو کشور به خصوص دربخش فدراسیون های المپیکی و مدال آور وارد تهران شد.

اینفانتینو به تاج تبریک گفت

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفت. اینفانتینو با ارسال نامه ای به تاج نوشت: مفتخرم تبریکات ویژه و بهترین آرزوها را برای انتخاب شما به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران داشته باشم.

رکوردشکنی درتورآذربایجان

سی و یکمین دوره توربین المللی دوچرخه سواری آذربایجان به عنوان قدیمی ترین تور کشورمان در حالی دیروزآغاز شد که برای اولین بارشاهد حضور 21 تیم مطرح خارجی بودیم.درتاریخ برگزاری این رقابت ها قادرمیزبانی 9 بار صاحب عنوان قهرمانی شده است. تیم پتروشیمی تبریز نیز با هشت قهرمانی برترین تیم حاضردراین تورلقب گرفته است.برگزار کنندگان این تور به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و با هدف ارتقای حفظ

محیط زیست مرحله اول این توررا از کناردریاچه ارومیه آغاز کردند.

زغیر:درعربستان بازی نخواهیم کرد

سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق با تاکید براینکه تیم ملی این کشوردر خاک عربستان بازی نخواهد کرد، گفت: انتخاب ایران دلایل سیاسی ندارد.کامل زغیرتاکید کرد که اعضای فدراسیون فوتبال عراق همچنان بر برگزاری دیدارهای تیم ملی این کشور در تهران اصرار دارند.وی افزود: انتخاب ایران به عنوان میزبان مسابقات عراق چیز جدیدی نیست و ما برابر تایلند، ویتنام و تایوان هم درتهران و بدون مشکل وحرف وحدیث میزبانی کردیم.