آرشیو یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۳
اخبار کشور
۲

عابدی مطرح کرد: طرح نامزدی ظریف در انتخابات 96 به دنبال جایگزینی برای مهره سوخته است

یک نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: عوامل پشت پرده ای که از نامزدی آقای ظریف در سال 96 برای انتخابات ریاست جمهوری صحبت می کنند در واقع به دنبال جایگزینی برای مهره سوخته خود هستند.

محمدکریم عابدی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به مطالب منتشر شده در روزنامه آرمان مبنی بر اینکه اگر روحانی در انتخابات سال 96 کاندیدا نشود محمدجواد ظریف کاندیدا خواهد شد، گفت: با توجه به نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری کسانی که پشت پرده این صحنه هستند به دنبال محک زدن افکار عمومی در این خصوص هستند.

وی افزود: کسانی که پشت پرده این موضوع هستند می بینند که امروز مهره آنها سوخته و اقبالی در میان مردم ندارند به دنبال جایگزینی مهره خود هستند و به همین خاطر گزینه های دیگری را مطرح می کنند.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عوامل پشت پرده این مسائل در صدد هستند تا آقای روحانی را نیز در طیف خود همچنان نگه دارند و از سوی دیگر گزینه های دیگر خود را نیز مطرح کنند.

عابدی خاطرنشان کرد: حامیان آقای روحانی و کسانی که این صحبت ها را مطرح می کنند از وی قطع امید کردند و در تلاش جایگزینی مهره جدید هستند اما این تلاش آنها به جایی نخواهد رسید.

وی در پایان گفت: کسی که فرزندش با زن های بهایی عکس می اندازد باید بداند که مردم تفکرات وی را نمی پذیرند.