آرشیو یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۳
فرهنگ: مقاومت
۸

شهید ناظری، اسطوره خلیج فارس فرمانده دل های دریایی

سردار شهید محمد ناظری،فرمانده یگان تکاوران دریایی سپاه پاسداران اسطوره خلیج همیشه فارس و فرمانده دل های دریایی هم پس از سال ها رشادت و مجاهدت، به یاران شهید خود پیوست.

سیمای سلحشورانه سردار ناظری، برای بسیاری از بینندگان برنامه «فرمانده» آشناست. او نماد و نمود دلاورانی بود که در عین استقامت و شور نبرد، دلی دریایی و مهربان دارند.سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، پس از شهادت سردار ناظری در منزل این شهید حضور یافت و گفت: بزرگترین ویژگی شهید ناظری این بود که در این سالها از ابتدای انقلاب تا کنون هیچ تغییری در ایشان ایجاد نشد.وی افزود: او همیشه پرکار و در صحنه و هر جای انقلاب که نیاز بود مسئولیت سخت ترین کارها را به عهده می گرفت.سلیمانی تاکید کرد: علی رغم جایگاه و سنشان همچنان در صحنه بوده و تا آخرین لحظات عمر مشغول به خدمت بودند.فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: ما جهاد مهمی را به یاد نداریم که شهید ناظری در آن شریک نبوده باشند.سلیمانی اظهار داشت: بنده از سال 58 که نیروی آموزشی ایشان بودم تا کنون تغییر یا خستگی در ایشان ندیدم.

گفتنی است، صفحه فرهنگ مقاومت روزنامه کیهان، به زودی به ناگفته هایی از زندگی و مبارزات سردار شهید محمد ناظری خواهدپرداخت.