آرشیو یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۳
ورزشی - اخبار کشور
۹

رئیس دادگستری آذربایجان شرقی: کیفرخواست پرونده شورای شهر تبریز هنوز صادر نشده است

رئیس دادگستری آذربایجان شرقی در خصوص آخرین پرونده شورای شهر تبریز گفت: این پرونده در حال بررسی است و خبر مربوط به دستگیری های جدید صحت ندارد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام حکمت علی مظفری با اشاره به انتشار اخباری در خصوص دستگیری دو نفر جدید در جریان رسیدگی به پرونده شورای شهر تبریز در فضای مجازی افزود: این خبر صحت ندارد و تحقیق و بررسی بیشتر پرونده اعضای شورای شهر تبریز همچنان ادامه دارد و در حال تکمیل تحقیقات هستیم.

وی در خصوص بازداشت پنجمین عضو شورای شهر تبریز در این پرونده اظهار کرد: این خبر نیز صحت ندارد و تاکنون 20 نفر در رابطه با این پرونده احضار و دستگیر شده اند.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: هنوز کیفرخواست این پرونده صادر نشده و تحقیق و بررسی از دو نفر دیگر در این پرونده به اتمام نرسیده است. دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی نیز در خصوص اینکه افراد جدیدی بازداشت شده اند، گفت: این خبر صحت ندارد و مصاحبه ای مبنی بر اعلام خبر بازداشت افراد جدید در این پرونده انجام نداده ام.

موسی خلیل اللهی خاطرنشان کرد: تحقیقات روی این پرونده ادامه دارد و گزارش کامل آن را به دفتر سخنگوی قوه قضائیه ارسال و وضعیت این پرونده از طریق سخنگوی دستگاه قضا اطلاع رسانی خواهد شد.