آرشیو دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۲۱۴
حوادث
۱۹

چهارگوشه ایران

پسربچه روستایی در انفجار تنور سوخت

رها شدن شیلنگ کپسول گاز تنور خانگی و انفجار مهیب خانه، پسربچه روستایی را به کام مرگ کشاند. 24 اردیبهشت ماه سال جاری زن 36 ساله ای در روستای «علاقه جنبان» شهرستان قوچان، در حالی که قصد داشت با تنور گازی، نان بپزد دچار حادثه شد و کپسول گاز با انفجاری آتش گرفت. از آنجا که در زمان حادثه عبدالرضا پسر 8 ساله این زن نیز در خانه بود هر دو نفر بشدت مجروح شدند. پس از تماس با آتش نشانی و اورژانس و پلیس اقدام به کمک کردند و با رسیدن امدادگران هر دو مجروح حادثه به مرکز درمانی نزدیک محل و از آنجا به بیمارستان سوانح مشهد منتقل شدند. با وجود تلاش پزشکان عبدالرضا 8 ساله در اثر سوختگی شدید جان باخت و مادرش تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

بازداشت اسلحه فروش دوره گرد در پایتخت

اسلحه فروش حرفه ای که به بهانه دستفروشی در پایتخت کلت جنگی می فروخت، دستگیر شد. «آق نادر» برای فروش اسلحه از میدان امام حسین(ع) تا میدان فردوسی به راه می افتاد و مشتری هایش را پیدا می کرد. ردگیری این مرد با گزارش ها و شکایت های مردمی در دستور کار پلیس قرار گرفت و در این رابطه ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی برای دستگیری این دستفروش وارد عمل شدند. کارآگاهان پلیس پس از تحقیقات شبانه روزی مخفیگاه این فرد را در خیابان 17 شهریور شناسایی کردند و پس از کشف چند قبضه سلاح جنگی کلت شاه کش متهم دستگیر و پس از بازجویی تخصصی به مرکز پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد.

دستگیری دزدان صندوق نذورات مسجد

سارقان صندوق نذورات مسجدی در زنجان در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند. این باند سه نفره که در زمان سرقت دوربین ها را نادیده گرفته بودند پس از اینکه در شامگاه شنبه 25 اردیبهشت صندوق مسجد را به سرقت بردند، از سوی پلیس شناسایی شدند و به دام افتادند.