آرشیو دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۳۵۲۸
صفحه آخر
۱۶
چهره روز

کلونی علیه ترامپ

دشمن شماره یک این روزهای جرج کلونی، دونالد ترامپ است: کاندیدای ریاست جمهوری امریکا که در سخنرانی هایش آزادانه به همه اتهام می زند و حرف هایش از نظر کلونی خنده دار و دیوانه وار است.

کلونی سال گذشته واژه های «خنده دار» و «دیوانه وار» را به ترامپ و صحبت هایش نسبت داده بود و گفته بود: «تاریخ به ترامپ می خندد» و دو روز پیش هم در مقابله با حرف های ضد اسلام، زنان و مهاجران ترامپ، باردیگر موضع گرفت و گفت: «مسلمان ترس ندارد. ما از مسلمانان، مهاجران و زنان نمی ترسیم».

کلونی با این حرف ها و البته کمک یک میلیون دلاری به ستاد هیلاری کلینتون، رقیب سیاسی ترامپ، باعث شد تا آتش دشمنی ترامپ علیه خودش را شعله ور کند و این کاندیدا، حرف ها و سخنرانی های انتخاباتی را رها کند و در آخرین سخنرانی اش برای او خط و نشان بکشد، بازیگری اش را زیر سوال ببرد و بگوید: «کلونی حداقل درباره بالارفتن نرخ تماشاگران برنامه ها به دلیل حضور من حق دارد که البته خبر خوبی هم هست. اما درباره به چالش نکشیدن سیاست های من حق با او نیست. سخت ترین پرسش ها را از من پرسیدند. در حالی که مدام دنبال مچ گیری بودند» تا دعواهای انتخاباتی ترامپ و حرف های عجیب و غریبش در سطح یک کل کل جهانی با جرج کلونی پیش برود: ستاره ای که طرفداران بسیار زیادی دارد و با لبخند مخصوصش همچنان معتقد است که ترامپ حرف های خنده داری می زند و مطمئن است که رییس جمهور نمی شود.

کلونی پیش از واکنش نشان دادن به ترامپ و صحبت ها و نظرهایش، در اتفاق های مختلف ثابت کرده بود که ستاره ای نیست که حواسش به جهان اطراف نباشد و دغدغه ای هم نداشته باشد، اما تا امروز این چنین وارد میدان مبارزه با یک چهره سیاسی نشده بود.