آرشیو دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۸۶۶۲
ورزش
۱۱

گوناگون

بانوان به مدال برنزرسیدند

تیم تفنگ درازکش بانوان ایران درتورنمنت بین المللی آلمان به مدال برنز دست پیدا کرد.در این رشته تیم سوئیس و آلمان به ترتیب مدال طلاو نقره را برگردن آویختند.

پایان کار نوری درالمسیمیر

باشگاه المسیمیر قطر اعلام کرد قرارداد محمد نوری و دو بازیکن خارجی دیگر این تیم تمدید نخواهد شد. نوری اعلام کرده بود از یک تیم در لیگ ستارگان و یک تیم دیگر در خارج از قطر پیشنهاد دارد؛ هرچند گمانه زنی هایی از بازگشت وی به پرسپولیس هم به گوش می رسد.

پرسپولیس به دنبال رضایی

پرسپولیس که قصد دارد فصل آینده تیم تقویت شده ای را روانه لیگ برترولیگ قهرمانان آسیا کند، چند بازیکن را در پست های مختلف مدنظر دارد که گمانه زنی ها حاکی ازحضور کاوه رضایی در جمع سرخپوشان برای فصل آینده است.

بارسلونا فاتح فوتبال اسپانیا

تیم بارسلونا در پایان یک فصل نفس گیر فاتح لیگ فوتبال اسپانیا شد.این تیم در آخرین بازی خود با 3 گل مقابل گرانادا به پیروزی رسید و با 91 امتیاز برای دومین بار متوالی قهرمان این رقابت ها

شد.

دروازه بان سرخپوشان رفت

لوبانف، دروازه بان ازبکستانی تیم پرسپولیس دیروز تهران را به مقصد ازبکستان ترک کرد.این دروازه بان بعد ازچند روز استراحت باید دراردوی تیم ملی کشورش حاضر شود.

ابرازتاسف وزیرورزش روسیه

وزیرورزش روسیه از دوپینگ ورزشکاران کشورش و اینکه آنها سعی می کردند جهان را فریب دهند ابرازتاسف کرد. ویتالی دراین باره گفت: مشکلاتی که در روسیه اتفاق افتاده را انکار نمی کنم.

ما هر کاری که برای ریشه کن کردن دوپینگ لازم بوده مانند تنبیه مربیان و ورزشکاران انجام داده ایم، اما دوپینگ یک مشکل جهانی است و فقط مربوط به روسیه نیست.

127 وزنه بردار درالمپیک

با اضافه شدن پنج کشوراز قاره آفریقا که موفق به کسب سهمیه المپیک در وزنه برداری شدند، تعداد وزنه بردارانی که در ریو شرکت می کنند به 127 نفر رسید.

ذوب آهن امروز پرواز می کند

تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار با العین در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز راهی امارات می شود.دیداررفت این دو تیم روز چهارشنبه درامارات برگزارمی شود.