آرشیو دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۴۳
ورزش
۱۴

واکنش جباری به شایعه بازگشتش به ایران

بازیکن الاهلی هستم

شنبه شب همزمان با انتشار خبر حضور لوکا بوناچیچ در تیم الاهلی قطر، شایعات زیادی به راه افتاد. اصلی ترین شایعه این بود که مربی کروات، مجتبی جباری را نمی خواهد و به این ترتیب هافبک ایرانی می تواند به استقلال بازگردد.

این خبر اما صحت ندارد چراکه به گفته مدیر برنامه های ایرانی لوکا، این مربی به جباری نیاز دارد. جالب اینجاست که مدیر برنامه های آنها مشترک است.

جباری و لوکا ظاهرا حتی جلسه ای داشته اند که در این جلسه پژمان منتظری هم حضور داشته است. بوناچیچ در این نشست رفتار بسیار خوبی با دو بازیکن ایرانی داشته و رو به آنها گفته باید در الاهلی بمانند.

جباری و منتظری هر کدام یک فصل دیگر با الاهلی قرارداد دارند و بعید به نظر می رسد باشگاه هم موافق جدایی شان باشد.

پژمان منتظری در فولاد بازیکن لوکا بوناچیچ بود. در واقع لوکا این بازیکن را به لیگ برتر معرفی کرد. پژمان در تیم امیدهای فولاد توپ می زد، عملکرد خوبی داشت و لوکا هم این بازیکن را به تیم بزرگسالان منتقل کرد که بعدها او به استقلال رفت. لوکا به سبک بازی پژمان علاقه زیادی دارد. از سویی، جباری هم در فصل گذشته بهترین بازیکن الاهلی شد. مجتبی معتقد بود حضور مربی خوبی مثل لوکا می تواند به مشکلات الاهلی پایان دهد؛ چراکه او جدی است. جباری هم در پاسخ به این پرسش جام جم که آیا قرار است از این تیم جدا شوید و به ایران برگردید، می گوید: «شایعاتی را که مطرح کرده اند، به گوش من هم رسید.

همان طور که قبلاگفتم، بنده بازیکن الاهلی هستم. یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و بعید می دانم باشگاه اجازه جدایی ام را دهد.» او درباره حضور لوکا در الاهلی می گوید: «من سابقه کار با این مربی را ندارم، اما به هر حال ایشان در کارش جدی است.»