آرشیو دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۴۳
حوادث
۱۵

انتقام تلگرامی از رقیب عشقی

زن جوان که با انگیزه انتقام گیری از شوهر سابقش، عکس های همسر جدید وی را به دست آورده و می خواست در تلگرام منتشر کند، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، روزهای پایانی هفته گذشته زنی جوان با حضور در پلیس فتای استان مرکزی با طرح شکایتی گفت: مدتی پیش من و همسرم ازدواج کردیم. او بنابر دلایلی از همسر نخست خود جدا شده بود. شرایط زندگی مان خوب بود تا این که از چند روز پیش پیام هایی از طریق تلگرام دریافت کردم که فردی ناشناس مرا تهدید به انتشار عکس های خصوص ام می کرد. ابتدا به این پیام ها و مزاحمت های تلگرامی توجهی نکردم. اما مزاحمت های او همچنان ادامه دارد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری مزاحم تلگرامی ادامه داشت. سرانجام ماموران ردپای زنی را در این باره به دست آوردند. این مزاحم تلگرامی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد.

متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: از زمانی که شوهرم از من جدا شده و با زن دیگری ازدواج کرد، تلاش می کردم از وی انتقام بگیرم و ضربه ای به زندگی وی و همسر جدیدش وارد کنم تا با این کار آبرویشان برود. من همسرم را دوست داشتم. بنابراین با به دست آوردن عکس های خصوصی همسر دوم شوهرم، تصمیم داشتم آنها را درتلگرام منتشر کنم.

برای این که وحشتی در جان نوعروس جوان وارد کنم، پیام های تهدید آمیزرا از طریق تلگرام برایش ارسال کردم. می خواستم بعد از آن عکس را منتشر کنم که ماجرا لو رفت و با شکایت وی در پلیس فتا، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتم و دستگیر شدم. سرگرد مصطفی نوروزی، رئیس پلیس فتای استان مرکزی دراین باره گفت: برای متهم قرار قانونی صادر شد.