آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۴۴
فرهنگ و هنر
۵

بازگشت خشایار اعتمادی به صحنه اجرا

خشایار اعتمادی را به عنوان یکی از پیشگامان عرصه موسیقی پاپ کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی می شناسیم، او گرچه در دوره ای کمتر فعالیت صحنه ای و انتشار آلبوم داشت، اما حالاقرار است به همراه 30 نفر نوازنده در شهرهای مختلف ایران هنرنمایی کند.

خشایار اعتمادی در خصوص برنامه های آینده اش به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر بشدت درگیر برنامه ریزی برای اجرای 14 کنسرت در شهرهای مختلف ایران هستم که چهار اجرا در دو سئانس در تهران و ده اجرا در دیگر شهرهای ایران عزیز خواهد بود.

او افزود: تیمی که برای این کنسرت ها هنرنمایی می کند، تشکیل شده است از 30 نفر نوازنده حرفه ای که با توجه به این که هزینه ایاب و ذهاب، جای اسکان و... برای این 30 نفر بسیار بالاست، اما با در نظر گرفتن این موضوع که مردم ایران بسیار قابل احترام هستند، این کمترین کاری است که می توان برای مردم انجام داد و همچنین مخاطبان برای ما بسیار با ارزش هستند و من همراه گروهم با تمام وجود برای خدمت به این مخاطبان آماده ایم. کنسرت در شهرهای مختلفی چون شیراز، گرگان، ساری، رشت و... برگزار می شود.

اعتمادی عنوان کرد: در حال کار روی یک ویدئو کلیپ برای محیط زیست هستم که ان شاءالله در روزهای آینده آماده خواهد شد. خشایار اعتمادی، خواننده و هنرمندی است که فعالیت هنری خود را از سال 1373 به طور حرفه ای آغاز کرده و تاکنون در عرصه موسیقی فعالیت داشته و آلبوم های متعددی را منتشر کرده است؛ «تو محکومی به برگشتن» نام آخرین آلبومی است که این خواننده در سال 1391 به بازار عرضه کرده است. آخرین اجرای کنسرت رسمی این هنرمند سال 1388 بوده و این بار با دستانی پر آماده است تا جبران این کم کاری سال های اخیر را بکند.