آرشیو چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۶
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

یک بازیگر زن: خانه سینما کاری به جز ارسال پیامک ترحیم نمی کند!

یک بازیگر زن معتقد است که ارسال پیامک ترحیم، تنها کارکرد خانه سینماست!

اکرم محمدی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرگزاری میزان گفت: از نظر من خانه سینما کارکردی به جز اعلام مراسم ترحیم به وسیله ارسال پیامک ندارد. وی ادامه داد: این را هم باید بگویم که من چند وقتی حق عضویت خانه سینما را نداده ام و به زودی کارت عضویتم ابطال می شود. اصلامن اعضای انجمن بازیگران خانه سینما را نمی شناسم واین خود باعث تاسف است.

این بازیگر تاکید کرد: سینما، خانه شخصی ما نیست که با وقوع اتفاق بدی برای یکی از اعضا، بگوییم ماجرا ربطی به ما ندارد. خانه سینما باید همه اعضای خود را حمایت کند.

بازیگر «مادر» خاطرنشان کرد: عده ای کار بازیگری را با مدلینگ اشتباه گرفته اند و فکر می کنند یک بازیگر همواره باید روی سن رژه برود تا دیگران یادشان بیفتد که او هم وجود دارد که به نظر من این روند درست نیست، زیرا یک بازیگر باید پرونده ای داشته باشد تا بر اساس آن در کارهای مختلف حضور پیدا کند. من حاضر نیستم با بازی در فیلمنامه های ضعیف سابقه کاری خودم را خراب کنم. البته این موضوع باعث می شود که همواره مخاطبان از ما بپرسند که چرا حضور نداریم که این موضوع جای تاسف والبته خوشحالی دارد.

این بازیگر عنوان کرد: این روزها بسیاری از بازیگران همواره در کارهای مختلف تکرار می شوند و مخاطبان به طور مدام آنها را می بینند. من درباره خوب یا بد بودن این موضوع صحبت نمی کنم اما این موضوع باعث رکود کارها می شود. محمدی ادامه داد: این موضوع بسیار فاجعه بار است به هر حال نحوه زندگی ما با مردم عادی تفاوت دارد و در صورت نبود امکان مالی دچار وضعیت سختی می شویم.