آرشیو چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۲۱۶
ورزشی
۲۳
گزارش

بیرانوند: در هر سه جام با پرسپولیس مدعی خواهیم بود

علیرضا بیرانوند دوشنبه شب قرارداد دو ساله اش با پرسپولیس را امضا کرد اما پس از این اتفاق شایعه شد که او به خاطر اینکه با نفت قرارداد دارد، بستن قراردادش با پرسپولیس غیر قانونی است.

مصطفی شهبازی، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این خصوص اظهار داشت: خود بیرانوند به صورت یک طرفه، تقاضای فسخ قرارداد کرده است و فکر نمی کنم مشکلی برای بستن قرارداد وجود داشته باشد. با این حال با توجه به گفته ها و شنیده ها، بیرانوند بدون مشکل وقتی فصل نقل و انتقالات شروع شد می تواند با تیم جدیدش قرارداد ببندد.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران پس از امضای قراردادش با پرسپولیس گفت: دوست دارم 10 سال برای پرسپولیس بازی کنم این تیم مردمی و بزرگ است و دوستش دارم، باعث افتخار است که پیراهنش را بر تن می کنم. از مدیریت باشگاه نفت تشکر می کنم. در این 12 سال در حق من پدری کردند. وی در ادامه افزود: واقعا حس خیلی خوبی دارم. این حس به من می گوید که یکی از بهترین سال هایم را در پرسپولیس می گذرانم. در سال 94 این اتفاق رخ نداد اما در سال 95 در هر سه جام مدعی خواهیم بود. من به خاطر این پرسپولیس را انتخاب کردم که به من کمک کند و بتوانم در جام جهانی یکی از دروازه بان های تیم ملی باشم. دروازه بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت سوشا مکانی بیان کرد: اینکه مکانی در پرسپولیس می ماند یا خیر، اطلاعی ندارم. با سوشا هیچ مشکلی ندارم او دوست خوبم است. به تنها چیزی که فکر می کنم قرارداد خودم است. از این به بعد فقط به قراردادم با پرسپولیس پایبندم. اینکه کدام دروازه بان در تیم باشد و چه کسی بازی کند به تصمیم کادر فنی بستگی دارد.