آرشیو چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۴۵
جامعه
۱۳

اولتیماتوم پلیس به موتور سواران متخلف

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با هشدار به موتور سوارانی که اقدام به مخدوش یا پوشاندن پلاک وسیله خود می کنند، از برخورد پلیس با این دسته از موتورسیکلت ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، سر هنگ حسن عابدی درباره تردد موتورسیکلت هایی با پلاک پوشیده شده یا بدون پلاک گفت: طبق قانون تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر و خیابان ها ممنوع بوده و پلیس نیز در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد کرد. البته تعداد موتورسیکلت هایی که بدون پلاک در سطح شهر تردد می کنند بسیار کم و نزدیک به صفر است که عمدتا هم به دلیل افتادن پلاک است اما به هرحال پلیس طبق قانون با صاحبان آن برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از موتورسواران با زنجیر یا کش اقدام به پوشاندن تمام یا بخشی از پلاک وسیله خود می کنند که این اقدام نیز تخلف بوده و ماموران پلیس راهور با آن برخورد خواهند کرد که بر اساس آن جریمه 60 هزارتومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد. جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به موتورسیکلت سوارانی که ممکن است ارقام پلام خود را تغییر داده یا اقدام به جعل پلاک کرده باشند نیز گفت: این افراد علاوه بر جریمه و توقیف موتورسیکلت به مرجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.