آرشیو چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۴۵
ورزش
۱۴

کی روش به دنبال گرفتن غرامت ازایفمارک!

به نظر می رسید خبر شکایت کی روش از ایفمارک جدی نیست، اما خبرهای موثق حکایت از آن دارد که کارلوس می خواهد در فیفا و دادگاه های بین المللی، این پرونده را پیگیری کند و حتی از ایفمارک ایران غرامت بگیرد.

تمام این اتفاقات در ساختمانی افتاد که تا همین چند وقت پیش، حتی خبرنگاران هم نزدیک آن نمی رفتند. این ساختمان که دیوارهایش بنا نهاده شده بود، می خواست مرکز پرورش بازیکنان فوتبال و حتی قهرمان های ملی شود اما ناگهان به کمیته پزشکی سازمان لیگ واگذار شد.

زهره هراتیان رئیس این کمیته می گوید: «بنده در این واگذاری نقشی نداشتم. به آقای کفاشیان گفتم که می توانیم یک مجتمع پزشکی دایر کنیم اما نیاز به یک ساختمان داریم. ایشان هم مرا به ساختمانی که در کمپ بود فرستاد و گفت اینجا خوب است؟ من گفتم خوب است و نامه اش را با امضای خود به فیفا زد. بنده نقشی ندارم که کی روش این قدر در رسانه ها از من انتقاد می کند. اگر حرفی دارد به علی کفاشیان بگوید.»

کارلوس کی روش معتقد است این ساختمان سهم تیم های ملی ایران بود نه کمیته پزشکی. او برای ساختن این مرکز، نزدیک به سه سال و اندی زمان گذاشت و در قراردادش هم نوشت، فدراسیون فوتبال باید برای پیشرفت کار این مرکز، حمایت های لازم را انجام دهد. اما در ادامه کفاشیان این ساختمان را از او گرفت و به کمیته پزشکی داد که امروز کی روش مدارک مستندی را آماده کرده تا به دادگاه های بین المللی شکایت کند. کی روش قصد دارد تا از ایفمارک ایران شکایت کند و به نظر مستندات محکمی هم دارد. او معتقد است این طرح اجرا شده، طرحی است که متعلق به او بوده اما کمیته پزشکی و کفاشیان آن را تصاحب کرده اند. البته نکته اینجاست که تمام درآمدهای این مرکز پزشکی به حساب فدراسیون فوتبال می رود، اما این مرکز هنوز نه هیات مدیره دارد و نه مدیر و کارهایش را هومن افاضلی همسر هراتیان انجام می دهد. کی روش روز دوشنبه هم به این مرکز رفت و فیلم های مورد نیاز را گرفت و عکسبرداری هم کرد.