آرشیو پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۲۱۷
سیاسی
۲

خبر

سردار رمضان شریف اعلام کرد

موج فزاینده تقاضا برای اعزام به سوریه و عراق سردار رمضان شریف با تاکید بر اینکه به حدی از توازن قدرت رسیده ایم که دشمن جرات مقابله با ما را ندارد، گفت: امروز اگر دشمن دست از پا خطا کند، سنگین ترین ضربه متصور را خواهد خورد.

به گزارش سپاه نیوز، مسئول روابط عمومی کل سپاه در بیست و سومین یادواره شهدای روستای لاهیجان رفسنجان با قدردانی از برگزارکنندگان این یادواره اظهار داشت: «امروز با موج فزاینده تقاضا برای اعزام به سوریه و عراق مواجه هستیم.» وی تصریح کرد: «جوانان زیادی از سراسر جغرافیای کشور و از قومیت های مختلف داوطلب اعزام به سوریه و عراق هستند.» وی افزود: نیروهای مقاومت شهدای زیادی را در این راه تقدیم کردند که آخرین آنها شهید بدرالدین بود. سردار شریف به رفت و آمدهای امریکا و کشورهای غربی در منطقه اشاره و تصریح کرد: این رفت و آمدها برای یک هدف آن هم براندازی جمهوری اسلامی ایران که از نظر آنها بزرگ ترین برهم زننده امنیت صهیونیست ها است، صورت می گیرد.

تجلیل از 500 شهید گردان های کمیل و حنظله

روز گذشته همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان یادواره شهید ابراهیم هادی و 500 شهید گردان های کمیل و حنظله در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد. به گزارش ایرنا، در این مراسم که حضور جوانان و قشرهای مختلف مردم چشمگیر بود از ویژگی های شهید ابراهیم هادی و سایر شهدای جوان دوران دفاع مقدس یادآوری وتجلیل به عمل آمد. لازم به ذکر است افراد گردان کمیل به فرماندهی ابراهیم هادی که در حلقه محاصره دشمن بعثی گرفتار آمده بودند پس از 5 روز مقاومت همگی به شهادت رسیدند. در پایان این مراسم فیلم بادیگارد برای شرکت کنندگان به نمایش درآمد.