آرشیو پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۷
ورزشی
۷

مجوز خاص رئیس فدراسیون وزنه برداری به یک ملی پوش

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی با موافقت شورای عالی فنی به صورت انفرادی تمرین می کند.

علی مرادی اظهار داشت: کیانوش رستمی چند سال است که به صورت انفرادی خود را برای رقابت های جهانی و المپیک آماده می کند و از این پس نیز وی تمرینات خود را برای کسب بهترین نتیجه ادامه خواهد داد. رئیس فدراسیون وزنه برداری البته توضیح نداد در صورتی که «کیانوش رستمی» با این شیوه تمرینی به موفقیت نرسد، چه کسی مسئولیت آن را به عهده می گیرد.

وی در خصوص رفع مصدومیت بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: یکی از بهترین جراحان کشور، عمل جراحی پای بهداد سلیمی را انجام داد و پس از عمل جراحی نیز یک گروه بازتوانی در صدد رفع کامل آسیب دیدگی او هستند. هم اکنون نیز شرایط درمانی سلیمی خوب پیش می رود و او با صرف فعل خواستن، تمرینات خود را ادامه می دهد و در جام فجر روی تخته خواهد رفت.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص برگزاری جام بین المللی فجر به میزبانی تهران گفت: جام بین المللی فجر در تقویم فدراسیون بین المللی گنجانده شد و یکی از مراحل انتخابی المپیک ریو است. این مسابقات امسال در وزن های 85، 94، 105 و به اضافه 105 کیلوگرم برگزار می شود و بسیاری از وزنه برداران عنوان دار جهان و برخی از مسئولان ارشد فدراسیون بین المللی از جمله تاماش آیان رئیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری به ایران خواهند آمد. رقابت های بین المللی جام فجر به عنوان یکی از مراحل انتخابی المپیک از 10 تا 14خرداد در تالار وزنه برداری آزادی تهران برگزار می شود.

وی در خصوص حمایت مسئولان عالی رتبه ورزش کشور از وزنه برداری تصریح کرد: مسئولان ورزش کشور در جریان مشکلات وزنه برداران هستند.