آرشیو پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۷
ورزشی
۷

رضایت تیم های خارجی از تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان

مدیر سی و یکمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از رضایت مندی تیم های خارجی شرکت کننده در این تورنمت خبر داد و گفت: ورزشکاران 17 تیم خارجی شرکت کننده در این تور از نحوه میزبانی ایران رضایت کامل دارند.

جمشید نظمی با بیان اینکه رضایتمندی تیم ها و میهمانان خارجی از میزبانی ایران در تور دوچرخه سواری یکی از اهداف مهم ما در این تور است، اظهار کرد: خوشبختانه این هدف تاکنون محقق شده که برای ورزش ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از اولویت های مهم ما در برگزاری تور دوچرخه سواری این است که تیم های خارجی با دیدگاه خوب و مثبت نسبت به ایران به کشورهای خود برگردند که در جلسه با مدیران تیم ها، آنها از میزبانی گرم ایرانی ها رضایت کامل داشتند.

نظمی با اشاره به مسیرهای شش گانه تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان، اظهار کرد: مسیر مرحله چهارم این تور در مسیر تبریز به سرعین یکی از زیباترین مسیرهای تور سی و یکم بود و مدیران شهری و همه عوامل درگیر در این مرحله همکاری بسیار خوبی داشتند.

17 تیم خارجی از چهار قاره جهان و چهار تیم از جمهوری اسلامی ایران در سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان تور حضور داشتند که از بین 21 تیم خارجی و داخلی، یک تیم حرفه ای پروکنتینتال و 16 تیم باشگاهی نیمه حرفه ای و چهار تیم ملی به رقابت با یکدیگر پرداختند.