آرشیو پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۷
ورزشی
۷

پرتابگر چکش کشورمان تاکید کرد

روز به روز با کسب سهمیه فاصله می گیریم

ملی پوش پرتاب چکش ایران گفت: فعلااردویی نداریم و حیف است که روز به روز با کسب سهمیه المپیک فاصله می گیریم.

پژمان قلعه نویی در مورد شرایطش اظهار داشت: حدود 2 ماهی در مجارستان زیر نظر آنوش قهرمان پرتاب چکش 2014 آتن تمرین کردیم و شرایط خوب بود. او شاگردان خوبی را تحویل داده و من هم توانستم با تمرینات این مربی رکورد ایران را بزنم. 3 سال پیاپی است که پیشرفت دارم و امسال 75 متر و 96 سانتیمتر پرتاب کردم.

وی ادامه داد: فدراسیون تاکنون توجه خوبی داشته و اگر بیشتر هم شود قطعا می تواند سهمیه بگیرد. وقتی پتانسیل خوبی داریم نیاز به حمایت هم باید وجود داشته باشد.

با رکودی که دادم می توان در بازی های آسیایی مدال گرفت.

ملی پوش پرتاب چکش ایران عنوان کرد: امیدوارم فدراسیون بار دیگر شرایط حضور در مجارستان را فراهم کند. مربی ما گفت با کار بیشتر امکان کسب سهمیه المپیک وجود دارد. رکورد ورودی 77 متر است که من تنها با یک متر آن فاصله دارم. با کسب ورودی می توان حتی جزو فینالیست های المپیک هم بود.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که در ایران کجا تمرین می کند، گفت: در شهرستان خودمان یعنی کردکوی تمرین می کنم. امکانات زیادی نیاز نداریم. من سال گذشته مربی نداشتم حدود 10 متر افت رکورد داشتم اما خوشبختانه با حضور در مجارستان وضعیتم بهتر شده است. حالاکه از آن فضا دور هستیم احساس می کنم از رکورد گروهی فاصله می گیرم. حیف است که این فاصله ایجاد شود.

وی در مورد اینکه در لیگ برتر با کدام تیم قرارداد خواهد بست، گفت: سال گذشته در نفت تهران حضور داشتیم اما تا کنون قراردادمان را پرداخت نکردند اما امسال هنوز چیزی مشخص نیست.

این پرتابگر چکش در پاسخ به این سوال که با این شرایط منبع درآمدت کجاست، گفت: درآمد خاصی ندارم. 3-4 ماه هم است که فدراسیون حقوق ما را نداده است. از سوی دیگر متاهل و دانشجو هم هستم. خوشبختانه یک مقدار از قبل پس انداز داشتم و فعلااز جیب می خورم.