آرشیو پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۸۶۶۵
ورزش
۱۱

گوناگون

رضازاده قوی ترین باقی ماند

لوچف قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری جهان به دلیل استفاده از مواد نیروزا برای چهار سال دچار محرومیت شد.رکورد قوی ترین وزنه بردار جهان در اختیار حسین رضازاده بود که لوچف موفق شده بود آن را ارتقا ببخشد که در این صورت، وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران همچنان به عنوان قوی ترین وزنه بردار جهان باقی می ماند.

ترابی:فعلابه پرسپولیس نمی روم

بازیکن تیم سایپا می گوید به بازی در تیم های اروپایی فکر می کند و فعلابه پرسپولیس نمی رود.مهدی ترابی درباره شایعه مذاکراتش با پرسپولیس اظهار کرد: هیچ گونه مذاکره ای با مسئولان پرسپولیس انجام نداده ام. هر خبری دراین زمینه منتشرمی شود درحد یک شایعه است.

خوزستان فاتح بسکتبال با ویلچر

تیم بسکتبال با ویلچرجانبازان خوزستان قهرمان نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشورشد. تیم های فارس و اصفهان به ترتیب عناوین دوم و سوم را ازآن خود کردند.

شهرداری با اقتدارقهرمان شد

تیم شهرداری تبریز با اقتدار قهرمان سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان شد.پس از تیم شهرداری، تیم پیشگامان یزد در رتبه دوم ایستاد و تیم وینو فور قزاقستان در رده سوم قرارگرفت.

درخشش گلزن ایرانی درروسیه

سردارآزمون با یک گل بسیارارزشمند حضور روستوف در پلی آف فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرد.درهفته ماقبل پایانی لیگ برتر روسیه روستوف باردیگر با درخشش مهاجم ایرانی به یک برد شیرین رسید تا جواز حضور در پلی آف چمپیونزلیگ فصل بعد را دریافت کند.

گام مهم درتحقق ورزش بسیج

جانشین سازمان ورزش بسیج دردوره آموزشی مدیریت ورزش خواهران گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بسیجیان خواهروبرادرباید حضور پررنگی درتیم های ملی داشته باشند. مهدی میرجلیلی با اشاره به اینکه درهر سازمانی، نیروی انسانی مهم ترین رکن توسعه وپیشرفت است، افزود: امیدواریم که درسال 95 با یک رویکرد تحولی، بتوانیم گام مهمی را درتحقق اهداف بسیج درورزش خواهران برداریم.

افشارزاده از استقلال می رود

سرپرست باشگاه استقلال برای انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ثبت نام کرده است.افشارزاده هم اکنون سرپرستی باشگاه استقلال را بر عهده دارد و رئیس دفتر و مشاور عالی وزیر ورزش هم است.