آرشیو دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۹
ورزشی - اخبار کشور
۹

خواندنی از ورزش ایران

تیم ملی هندبال جوانان ایران بعد از گذراندن 8 روز اردوی تمرینی در اوکراین و انجام دیدارهای دوستان با 18 بازیکن عازم کشور لهستان شدند تا در تورنمنتی چهارجانبه با حضور کشورهای اوکراین، لهستان، لیتوانی شرکت کند.

تیم والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود موفق به شکست تیم جوانان اسلوونی شد. ملی پوشان جوان کشورمان که تمرینات آماده سازی خود را از صبح روز شنبه اول خردادماه در شهر ماریبور اسلوونی آغاز کردند، عصر روز شنبه در نخستین مسابقه تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی جوانان اسلوونی رفتندو به پیروزی 3 بر یک رسیدند. جوانان ایران در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 مغلوب میزبان شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 15 جوانان اسلوونی را از پیش رو برداشتند.تیم والیبال جوانان خود را برای حضور شایسته در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال پسر آسیا که از 19 تا 27 تیرماه به میزبانی چین تایپه برگزار می شود، آماده می کند.

شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: وزیر ورزش فرد سالمی هستند و تمام قد به جنگ مافیای ورزشی رفته و سر و صداهای موجود علیه ایشان هم به همین دلیل رقم خورده است.وی افزود: محمود گودرزی نسبت به مسایل ورزشی بسیار علاقه مند هستند و در دوره مسئولیت خود تلاش کرده اند تا مافیای موجود در ورزش را از بین ببرند و همین موضوع باعث شده است تا علیه ایشان توطئه کنند.وی با بیان این که «گودرزی در مبارزه با مافیا با ثبات است» گفت: ما شرایط اقتصادی و بودجه ای این وزارتخانه را می دانیم و خواسته های مان از این وزارتخانه هم براساس همین وضعیت است.

تیم ملی تکواندوی ایران که برای برپایی تمرینات مشترک با تیم منتخب استان اصفهان راهی این شهر شده است پس از استراحتی کوتاه مدت، تمرینات خود را از صبح دیروز آغاز کرد.