آرشیو دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۹
ورزشی - اخبار کشور
۹

مدیرعامل شرکت مخابرات: مردم درباره امواج آنتن های تلفن همراه دغدغه نداشته باشند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مردم در باره امواج آنتن های تلفن همراه دغدغه نداشته باشند، زیرا تمام تجهیزات آن استاندارد است.

به گزارش ایرنا، «رسول سرائیان» شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از یکهزار و 30 طرح مخابراتی در استان اصفهان در پاسخ به پرسشی در باره خطرآفرین بودن آنتن های تلفن همراه اظهارداشت: ما به تمام مردم اطمینان قطعی و قابل اثبات می دهیم که فناوری به کار رفته در اپراتورهای تلفن همراه در ایران از جمله «همراه اول» فناوری روز دنیاست.

وی تصریح کرد: تمام استانداردهای بین المللی در ایران رعایت می شود و سازمان انرژی اتمی هم در راستای بررسی و پایش امواج و میزان خطر احتمالی آن با شرکت مخابرات همکاری دارد.

سرائیان ادامه داد: این فناوری توسط تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه استفاده می شود.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تجهیزات مخابراتی بکار رفته در ایران از سه برند برتر جهان تامین می شود. وی همچنین در باره نقاط کورتلفن همراه نیز تصریح کرد: پوشش این نقاط کور مستلزم نصب آنتن BTS است و به هر دلیلی امکان نصب آنتن نباشد، این نقاط همچنان کور می ماند.

سرائیان اضافه کرد: این امر باید با همکاری سایر سازمان ها، ارگان ها و مردم انجام گیرد و همه اجازه دهند که شرکت مخابرات بر روی ساختمان ها و اماکن آنان آنتن نصب کند. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در باره تعرفه های اینترنت هم گفت: شرکت مخابرات بر پایه هزینه ها، خدمات مطلوبی ارائه می کند و سازمان تنظیم مقررات رادیویی تمام تعرفه های اپراتورهای مختلف را رصد می کند، لذا شاکیان می توانند در سایت این سازمان شکایت و هر نوع تخلفی را ثبت کنند.