آرشیو دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۹
اخبار کشور
۱۰

آیت الله نوری همدانی: هدایت مردم به ارزش های اصیل انقلاب اسلامی خدمت به جریان عظیم ظهور است

استاد درس خارج حوزه با اشاره به اینکه ادامه راه انقلاب با نگاه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همان اصالت انتظار است، گفت: طلاب مبلغ علوم دینی باید در نظر داشته باشند که تبلیغ ادامه راه انبیا و اولیای الهی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، این مرجع تقلید در دیدار با طلاب نخبه استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انتظار در عصر غیبت پایبندی به اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های یک طلبه در مسیر زندگی طلبگی مجاهدت در راه خدا و شجاعت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه فقیه بودن از مهم ترین شاخص های یک روحانی انقلابی است، ابراز داشت: امام خمینی(ره) انسانی کامل، مجاهد، فیلسوف و انقلابی بود و این صفات بزرگ تکیه گاهی محکم به نام فقاهت داشت.

آیت الله نوری همدانی به تبیین اهمیت توجه به مبانی اجتماعی و جایگاه تبلیغ در تامین نیازهای اجتماعی پرداخت و ادامه داد: عالمی که بتواند شک را به یقین، کبر را به تواضع، ریا را به اخلاص، دشمنی را به وحدت و دنیاپرستی را به تفکر مذهبی تغییر دهد مجاهد انقلابی از نگاه رسول اکرم(ص) است.

استاد درس خارج حوزه با اشاره به اینکه ادامه راه انقلاب با نگاه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همان اصالت انتظار است، گفت: طلاب مبلغ علوم دینی باید در نظر داشته باشند که تبلیغ ادامه راه انبیای الهی است و هدایت مردم به ارزش های اصلی انقلاب اسلامی خدمت به جریان عظیم ظهور است.