آرشیو دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۹
اخبار کشور
۱۰

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: ایمان و عمل صالح زمینه ساز ظهور امام زمان(عج)

استاد درس خارج حوزه با بیان اینکه باید مردم را آگاه کرد که نگویند باید زمین را آلوده به فساد و جنایت کنیم تا حضرت ظهور کند، تاکید کرد: این جمله اشتباه است که بگوییم باید فساد و جنایت زیاد شود تا حضرت مهدی ظهور کنند بلکه مطابق آیات قرآن مجید ایمان و عمل صالح را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید در آغاز درس خارج فقه با بیان اینکه این وعده های خدای متعال مخصوص عده خاصی است نه همه مردم، گفت: خدای متعال این موهبت ها را تنها به کسانی که دارای ایمان راسخ و قوی و عمل صالح باشند عنایت می کند نه همه مردم روی زمین، لذا باید تلاش کنیم ایمانمان را قوی تر از قبل نماییم و عمل صالح انجام دهیم. وی با بیان اینکه از بعضی روایات استفاده می شود که در آستانه ظهور حضرت تحولات عمیقی در جهان حاصل می شود، ابراز داشت: تحولات عظیمی از لحاظ علمی، اقتصادی و همچنین از لحاظ قدرت در زمان ظهور امام عصر(عج) واقع می شود و زمین کنوز و گنج های خود را آشکار می سازد و به برکت ظهور حضرت چیزهایی که توان استخراج آنها نبود همه در زمان حضرت از زمین استخراج می شود. آیت الله مکارم شیرازی افزود: اصحاب آن حضرت همگی دانشمند، قوی العباده و همگی اعتقادی راسخ و خالص دارند که امیدواریم خدای متعال به همه ما توفیق سربازی و یاری حضرت را بدهد.

استاد درس خارج حوزه با بیان اینکه باید مردم را آگاه کرد که نگویند باید زمین را آلوده به فساد و جنایت کنیم تا حضرت ظهور کند، تاکید کرد: این جمله اشتباه است که بگوییم باید فساد و جنایت زیاد شود تا حضرت مهدی(عج) ظهور کنند بلکه مطابق آیات قرآن مجید ایمان و عمل صالح را تقویت کنیم.