آرشیو سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۴۹
ماشین
۸

خبر خودرو

گوگل، راننده استخدام می کند

شنیده ها حاکی از آن است که گوگل تصمیم دارد، کاربران جدیدی را بری خودروهای خودرانی که ساخته است، استخدام کند.

به گزارش خبر خودرو، در آگهی اعلام شده از طرف موسسه Hire Art، کاربران استخدامی باید شش تا هشت ساعت و پنج روز هفته، روی صندلی خودروهای خودران گوگل بنشینند و تیم مهندسی را در جمع آوری اطلاعات و داده های مورد نیاز یاری کنند. این کاربران باید قادر باشند، هر دقیقه حداقل 40 کلمه تایپ کنند که البته در شرایطی که مسئولیت رانندگی ندارند، کار چندان سختی به نظر نمی رسد. جالب اینجاست که در شرایط قبول شدن و استخدام، داشتن حداقل مدرک کارشناسی ذکر شده است.

آلفارومئو، برگ جدیدش را رو کرد

پس از سال ها انتظار، سرانجام مهم ترین و تاثیرگذارترین مدل کمپانی ایتالیایی آلفارومئو از راه رسید و اولین ارزیابی های رسانه ای آن در محوطه کارخانه بالوکو انجام شد.

به گزارش عصر ایران، اولین برداشت ها از رانندگی تاثیرگذار مدل جدید آلفارومئو حکایت از این داشت که سری ام3 ب ام و، اینک رقیبی سرسخت و قدرتمند یافته است. این خبر برای گروه خودروسازی آلفارومئو بسیار مثبت است. این خودرو با یک موتور دوقلوی توربو V6 با قدرت 503 اسب بخار قصد دارد، درس های جدیدی به بزرگ ترین تولیدکننده خودروهای سدان با قدرت عملکرد بالادر آلمان بدهد. به نظر می رسد جولیا آلفارومئو خودرویی از کف تا سقف مهندسی شده است. این خودروی سبک به فرمان با قابلیت حرکت آسان مجهز است.