آرشیو چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۵۹۱
حوادث
۱۳

پنج قاره

شکنجه توسط دوست مجازی

دختری که در فضای مجازی با فردی آشنا شده بود، به دست او حبس و شش روز شکنجه شد. شین استیون آلن 30ساله پس از پیداکردن قربانی 20ساله اش در فضای مجازی، وی را ربود و به مدت شش روز او را شکنجه کرد. استیون دخترک را به ماشین کاروان خود برد و همه شش روز او را همان جا نگه داشت. این حادثه در کانزاس روی داد و استیون دختر ربوده شده را به شدت کتک زده و جای ضربات مشت روی سروصورت او کاملامشهود بود. استیون درحال حاضر به جرم ارتکاب پنج جرم که آدم ربایی و ضرب وشتم هم شامل آن می شود، بازداشت است. دختر 20ساله پس از اینکه توانست از آنجا فرار کند، برای مداوا به بیمارستان مراجعه کرد.

سرقت بزرگ از دستگاه های خودپرداز

اعضای باند بین المللی خلاف کار در عملیاتی هماهنگ در سه ساعت بیش از هشت میلیون پوند از دستگاه های خودپرداز ژاپن سرقت کردند. به بنابر اعلام پلیس ژاپن در این عملیات، سارقان مبلغ هشت میلیون و 900 هزار پوند (حدود 13 میلیون دلار آمریکا) را در سه ساعت از دستگاه های خودپرداز سراسر این کشور سرقت کرده اند. مقامات ژاپنی معتقدند بیش از صد سارق با استفاده از کارت های اعتباری جعلی حاوی اطلاعات جزئیات حساب که به طور غیرقانونی از بانکی در آفریقای جنوبی به دست آورده اند، از هزارو 400 دستگاه خودپرداز در فروشگاه های سراسر ژاپن برداشت کرده اند. پلیس ژاپن با کمک اینترپل از مقامات آفریقای جنوبی پیگیر شده که چگونه این تعداد کارت اعتباری در دست سارقان قرار گرفته است.

سقوط مرگ بار هواپیما در هاوایی

همه سرنشینان هواپیمای کوچکی که در منطقه هاوایی سقوط کرد، جان خود را از دست دادند. این هواپیما هنگام بلندشدن از باند فرودگاه آتش گرفت که به گفته مقامات محلی هاوایی، چهار نفر از سرنشینان آن در دم جان باختند و یک نفر دیگر پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.