آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۵۲
اخبار کشور
۱۰

سردار نقدی در همایش روز دزفول: پیشنهاد سازش با آمریکا اشتباه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به درس مقاومت دزفول و مردم آن اظهار کرد: اگر عده ای که به جای درس گرفتن از این مقاومت ها به بانک های اروپایی روی می آورند و التماس می کنند از این مقاومت پیروی می کردند، امروز باید نتایج بسیار خوبی را کسب کرده بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سرتیپ محمدرضا نقدی سه شنبه شب در همایش «روز دزفول» در این شهرستان با اشاره به رشادت ها و مقاومت مردم این دیار، اظهار کرد: مردم این شهرستان توانستند این روز مهم را در تاریخ آزادی خواهی کشورمان ثبت کنند.

وی ادامه داد: مردم دزفول با ایستادگی و مقاومت خود و دانستن قدر عظمت خود زیر باران گلوله و موشک آن را ارزان نفروخته و یک آخ بر دل دشمنان گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مشکلات و بمباران های این شهر در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حماسه مردم این دیار پایانی ندارد و باید برای این دلاوری، حماسه، جانبازی و شهادت ها کتاب های بسیاری را نوشت.

نقدی با اشاره به اینکه دشمنان اگر کوچک ترین و ریزترین اتفاق در منطقه بیفتد نظام اسلامی را محکوم به نقض کردن حقوق بشر می کنند، تشریح کرد: دشمنان در زمان جنگ تحمیلی با دیدن تمام گورهای دسته جمعی، سیل خون مردم دزفول و استان خوزستان هیچ یاد و توجهی به حقوق بشر و ارزش جان انسان ها نکردند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان دزفول خوی وحشی استکبار و ضد انسانی بودن رژیم های غربی را با تمام وجود خود لمس کرده اند، عنوان کرد: تاریخ این شهرستان با آگاهی و شناخت این دشمنی ها عجین شده است. وی با تقدیر از نقش روحانیت دزفول به ویژه آیت الله قاضی در جنگ، یادآور شد: این روزها مشاهده می شود که ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی و نور اسلام ناب محمدی تا کشورهای منطقه از جمله عراق، لبنان، یمن و... را فتح کرده است. سردار نقدی اضافه کرد: رزمندگان ما برای دفاع کردن این کشورها به آنجا اعزام نشده اند، بلکه مقاومت و روحیه ایستادگی مردم دزفول در زمان هشت سال دفاع مقدس بود که به یک الگو برای این کشورها تبدیل شد. وی افزود: امیدواریم با ایستادگی و مقاومت خود بتوانیم نقاط مهم و کلیدی جهان را فتح کنیم؛ همانگونه که تا به امروز نقاط زیادی را فتح کرده ایم.