آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۵۲
اخبار کشور
۱۰

اجتماع بزرگ مردم مازندران در حمایت از مدافعان حرم

مردم انقلابی و ولایتمدار مازندران شامگاه سه شنبه با برگزاری یک راهپیمایی باشکوه و اجتماع بزرگ و پرشور بر حمایت از مدفعان حرم اهل بیت(ع) تاکید کردند.

ساری- خبرنگار کیهان: در این اجتماع پرشور که با حضور گسترده مردم انقلابی، بسیجیان غیور و مسئولان مازندران برگزار شد، حاضران با شعارهای لبیک یا زینب(س)، الله اکبر، لبیک یا حسین(ع) و مداحی در وصف شهدای کربلابه ویژه سالار شهدا امام حسین(ع) و شهیدان مدافع حرم به ویژه شهدای مدافع حرم مازندرانی فضای استان را معطر به عطر شهیدان کربلایی کردند.

در پایان این اجتماع پرشور نیز بیانیه مشترک مردم ولایت مدار مازندران در حمایت از محور مقاومت و گرامیداشت شهدای مدافع حرم قرائت شد، سپس حاضران در راهپیمایی با استقبال پرشور و بی نظیر پای طوماری را که برای حمایت از محور مقاومت و اعلام آمادگی برای حضور در جبهه های مقاومت تا پیروزی نهایی آماده شده بود را امضا کردند.

این گزارش حاکی است فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر آمل در اجتماع پرشور مردم این شهرستان در حمایت از مدافعان حرم در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم(ع) گفت: امروز حرکت و حمایت از جبهه مدافعان حرم، دفاع از اماکن مقدسه اهل بیت(ع) است و این نوع حمایت ها می تواند مقدمه ای برای اقدام های رو به جلو آینده باشد.

سرتیپ سید حیدر موسوی افزود: گروه های تروریستی تکفیری به طور همه جانبه از سوی کشورهای عرب منطقه و آمریکا حمایت می شوند و این گروه ها با این نوع پشتیبانی به اقدام های وحشیانه خود علیه غیرنظامیان به خصوص زنان و کودکان در کشورهای عراق و سوریه ادامه می دهند.

وی اضافه کرد: هدف اصلی استکبار از حمایت و پشتیبانی از گروه های تکفیری داعش، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.