آرشیو شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۲۳
سیاسی
۲۱

خطیب نماز جمعه تهران:وحدت بر محور ولایت است

خطیب نماز جمعه تهران نقطه برجسته پنجمین اجلاس خبرگان رهبری را انتخاب فقیه مجاهد آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری دانست و گفت: آنچه خبرگان انجام داد در حقیقت مردم انجام دادند و تودهنی محکمی به امریکا و انگلیس و رسانه های استکباری بود.

به گزارش ایسنا، آیت الله احمد خاتمی در نماز جمعه تهران گناه تهمت به نهادهای قانونی همچون قوای سه گانه، شورای نگهبان و نیروهای مسلح را کمتر از گناه تهمت به فرد ندانست و گفت: اگر فردی از نهادی مورد انتقادتان قرار گرفت نباید کل این نهاد را زیر سوال برد؛ انتقاد کنید اما نه به گونه ای که کل نهاد زیر سوال برود زیرا این نهاد، نهاد نظام اسلامی است.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: وحدت بر محور ولایت است و اعتدال منهای ولایت معنا ندارد. معتدل شما مردم هستید که پیوسته با ولایت بوده و هستید و شعارتان این است که ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای. امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برای بار دوم هیات ایرانی برای حج به جده رفتند و متاسفانه حکام لجباز و جاهل آل سعود در برابر خواسته بحق ملت ما ایستاده اند، گفت: مردم ما باکرامت و خواهان حجی هستند که به آنها اهانت نشود و امنیت شان تامین شود.