آرشیو شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۲۳
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

وام های بانک ها: آقای کریمیان عنوان کرده اند پسر من برای دریافت 70 میلیون وام به بانک (...) مراجعه و تقبل کرده است مبلغ 12 میلیون اوراق خریداری کند با این حال بانک از او 3 ضامن خواسته است و این غیر از در رهن بودن آپارتمان در بانک است. این کار یعنی سنگ اندازی در جلوی پای جوانانی که قصد خانه دار شدن دارند. بانک مرکزی بهتر است وام های 50 میلیونی مضاربه ای را 5 ساله ارائه دهد تا جوانان بدون گذاشتن سند و خرید اوراق بتوانند خانه دار شوند.

رسیدگی به طرح مسکن مهر: آقای نوری عنوان کرده اند در سال 91 مسکن مهر برای من دعوتنامه فرستاد تا انتخاب واحد کنم. مسئولان مسکن مهر می گفتند فقط انشعاب آب و برق و گاز مانده است اما وقتی روز گذشته مراجعه کردم متوجه شدم ساختمان فقط در حد سفت کاری پیش رفته و آن هم اخیرا اقدام کردند و پیمانکار می گوید چون پول دریافت نکردیم کار را تعطیل کرده ایم. از مسئولان درخواست می کنم به وضعیت مسکن مهر رسیدگی کنند.

سرقت درب کاروانسرای شاه عباسی: آقای صادقی چنین بیان کردند متاسفانه چند وقت پیش مطلع شدم که درب چوبی چند صد ساله کاروانسرای شاه عباسی دهبید به سرقت رفته است اما دریغ از یک اطلاع رسانی. شاید هم سازمان میراث فرهنگی از این موضوع اطلاع ندارد. امیدوارم انسان های دلسوز همیشه بر سر کار و جوابگوی مردم باشند.