آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۱
ورزش - جهان
۱۱

گمانه زنی درباره سرنوشت 2 مربی

دایی در نفت، قلعه نویی در صبا

نفتی ها همچنان در تلاشند تا با قدرت در لیگ برتر بمانند. بر اساس اخبار رسیده این تیم به بخش خصوصی واگذار می شود و شرکت بهنام پیشرو مالک آن خواهد شد. شرکتی که از همین حالاسرمربی فصل آینده اش برای هدایت این تیم را هم انتخاب کرده است؛ علی دایی.

سرمربی صبای قم که در آخرین روزهای لیگ برتر با مالک این باشگاه به مشکل برخورد، قراردادی با این تیم ندارد و همین مشکلات این اجازه را به او نمی دهد که دیگر در این تیم به فعالیتش ادامه دهد؛ به همین دلیل و با توجه به رابطه خوب دایی با خریدار احتمالی نفت تهران، فصل آینده باید شهریار فوتبال ایران را روی نیمکت این تیم تهرانی دید.

این در حالی است که مالک باشگاه صبا که به او اتهام استقلالی بودن هم می زنند مذاکرات برای جانشین دایی را آغاز کرده است. او که تیمش امسال نتایج نسبتا خوبی گرفته است با امیر قلعه نویی وارد مذاکره شده است. رابطه موسوی با قلعه نویی خوب است و مذاکرات خوبی هم در این زمینه انجام شده است. البته از آنجا که در فوتبال ایران هیچ چیز غیرقابل پیش بینی نیست و شاید در دقیقه 90 همه چیز تغییر کند شاید اتفاقات دیگری بیفتد، اما مذاکرات نفتی ها و صبایی ها با این دو مربی لیگ برتری جدی است و احتمالادر ابتدای هفته آینده خبرهای زیادی در این مورد شنیده می شود.