آرشیو شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۸۶۷۰
ورزش
۱۱

گوناگون

تاماش آیان به تهران می آید

تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری برای حضور در جام فجر به تهران می آید. جام وزنه برداری فجر که گزینشی المپیک محسوب می شود از روز11 خرداد آغاز خواهد شد.

تیم ملی، حریفان خود را شناخت

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با تیم های هند، امارات وعربستان در رقابت های فوتبال زیر 16سال آسیا همگروه شد.این رقابت ها از 25 شهریور به میزبانی هند برگزارخواهد شد.

مظلومی:می مانم واستقلال را می بندم

مظلومی سرمربی استقلال شایعه احتمال حضورش در تیم نفت آبادان را نادرست دانست و گفت: همه تمرکز من روی فینال جام حذفی است و فقط به این مسابقه توجه دارم. ضمن این که قرارداد من با استقلال 2 ساله است و می خواهم پس از قهرمانی در جام حذفی، تیم خوب و قدرتمندی برای فصل آینده ببندم.

پله:دوست دارم رئال قهرمان شود

پله مروارید سیاه فوتبال جهان گفت:امیدوارم رئال مادرید قهرمان لیگ اروپا شود. امشب تیم های رئال مادرید و اتلتیکو درمیلان، فینال لیگ قهرمانان را برگزارخواهند کرد. اتلتیکو تاکنون موفق به قهرمانی دراین جام نشده درحالی که رئال 10 عنوان قهرمانی درکارنامه خود دارد.

کاکا درتیم ملی فوتبال برزیل

کاکا ستاره پا به سن گذاشته تیم ملی فوتبال برزیل جانشین کاستا دراین تیم می شود.تیم ملی برزیل خود را برای حضور در رقابتهای کوپا آمه ریکا آماده می کند.

ترابی: از پرسپولیس تماس نداشتم

مهدی ترابی بازیکن تیم ملی با بیان اینکه کسی از پرسپولیس برای جذب وی صحبتی نکرده، گفت: با سایپا قرارداد دارم و تابع تصمیم این باشگاه هستم.

کاپیتان درفینال بازی می کند

کاپیتان تیم ذوب آهن در فینال جام حذفی حضور پیدا می کند. مهدی رجب زاده دردیداربا العین قرارنداشت اما این بازیکن مقابل استقلال درفینال جام حذفی بازی می کند.

قهرمانی عالمیان درجام شهدا

نیما عالمیان دررقابتهای بین المللی جایزه بزرگ تنیس روی میز جام شهدای اروند که به مناسبت سالروزآزادسازی خرمشهر برگزار شد، به مقام قهرمانی رسید.