آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۱
ورزش
۱۲

اینستا بازی

بهنام ابوالقاسم پور

بازیکن سابق پرسپولیسی ها دلتنگ روزهای گذشته است. او یادی از گذشته ها کرده و به همین مناسبت عکسی تیمی از پرسپولیس سال های نه چندان دور را منتشر کرده است. دقیقا سال 1380.

عکسی که در آن به غیر از خودش چهره هایی چون علی انصاریان، حمیدرضا استیلی، افشین پیروانی، بهروز رهبری فرد و رضا جباری دیده می شوند.

سپیده توکلی

بانوی دوومیدانی کار ایران در رشته پرش ارتفاع یکی از آن اینستاگرام بازهای قهار است. او هر روز مطالب و عکس های زیادی را با هوادارانش به اشتراک می گذارد.

توکلی این بار هم عکسی را به اشتراک گذاشته که داخل آن نوشته است: «دیگران بسرعت متوجه می شوند که طرز فکر شما نسبت به آنها تغییر کرده، ولی متوجه نمی شوند این تغییر حاصل رفتار خودشان بوده است.»

نگین دادخواه

بانوی سرعت اسکیت ایران. او همچنین رکوردشکن اسکیت سرعت در ایران است و این روزها بشدت مشغول تمرین کردن است.

دادخواه در اینستاگرام عکسی از خودش و سایر هم تیمی هایش را منتشر کرده و زیر آن نوشته است: «ما انسان ها مثل مداد رنگی هستیم؛ شاید رنگ مورد علاقه یکدیگر نباشیم، اما روزی برای کامل کردن نقاشی هایمان دنبال هم خواهیم بود.»

احمدرضا عابدزاده

عقاب آسیا و پرش از ارتفاع داخل استخر. البته در عکس منتشر شده چندان مشخص نیست که این عکس خود عابدزاده است یا نه؟ اما زیر آن متن زیبایی نوشته شده است: «خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی/ محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی.»

فرزانه فصیحی

فرزانه فصیحی که سال گذشته با شکستن رکورد دوی 60 متر ایران یکی از چهره های خبرساز ورزش بانوان بود این روزها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شود. او با انتشار عکسی از یکی از جلسات تمرینی اش نوشت: یک تمرین خوب در کنار سجاد مرادی، پرافتخارترین دونده ایران.

لیلارجبی

بانوی المپیکی ایران در ریو از چهره یک قهرمان واقعی رونمایی کرده است.

با ژیلایوسفی، قهرمان واقعی که با تمام سختی ها و مشکلاتی که دارد نشان داد که خواستن توانستن است.