آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۱
حوادث
۱۹

مرگ تلخ دختر 5 ساله در آب نمای پارک

دختر پنج ساله ای بر اثر افتادن در آب نمای بوستان شهدای گمنام تهران، به کام مرگ رفت.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در این باره به جام جم گفت: ساعت 20 و 10 دقیقه سه شنبه در تماس مردمی با اورژانس، امدادگران از سقوط دختر پنج ساله ای به داخل آب نمای بوستان شهدای گمنام در محله کوهسار شهرک رضویه با خبر شدند. امدادگران با حضور در محل حادثه و بررسی های اولیه متوجه شدند دختر پنج ساله به دلیل نامشخص به داخل آبشار بوستان افتاده است.

وی اضافه کرد: امدادگران برای نجات وی وارد عمل شدند و به کمک آتش نشانان، او را که پس از برخورد با پمپ آب و قطع عضو جان باخته بود، از داخل آب نمای بوستان بیرون آوردند. جسد این کودک به پزشکی قانونی انتقال یافت. موضوع مرگ وی نیز به پلیس اطلاع داده شد. صدیقه محمدبیگی، روابط عمومی شهرداری منطقه 15 تهران در این باره به جام جم گفت: از شامگاه سه شنبه که از ماجرای سقوط این کودک پنج ساله مطلع شدیم، تحقیقات در این باره آغاز شده و حتی در محل حادثه حضور پیدا کردیم. با توجه به مرگ این کودک در آب نمای بوستان شهید گمنام، در حال حاضر نمی توان اظهار نظر قطعی کرد و منتظر نتیجه پزشکی قانونی درباره علت مرگ کودک هستیم.

وی اضافه کرد: در بررسی های اولیه مشخص شده این دختر پنج ساله همراه مادرش به این بوستان آمده که در داخل بوستان آنها یکدیگر را گم کرده اند. مادر وی پس از جست وجو در بوستان و پیدا نکردن فرزندش به کلانتری مراجعه کرده و از ماموران برای یافتن دختر گمشده اش کمک خواسته بود. ماموران برای یافتن کودک همراه مادرش به داخل بوستان آمده که در ادامه با مشاهده امدادگران اورژانس و آتش نشانان که در کنار آب نمای بوستان در حال خارج کردن پیکر کودکی بودند، به آنها نزدیک شده و با مشاهده جسد کودک، متوجه شدند او همان دختر گمشده است.

با مرگ این دختر خردسال در آب نمای بوستان شهدای گمنام، محسن مدیرروستا، بازپرش شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در این باره به میزان گفت: دستور بررسی های بیشتر در رابطه با مرگ این کودک صادر شده است. در صورت احراز قصور از سوی متخلفان، آنها به دادسرا احضار و سهم تقصیر افراد در مرگ این کودک مشخص خواهد شد.