آرشیو یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۳۷۷۶
استان ها
۱۸

کوتاه

گردهمایی اعضای کمیسیون بهبود مستمر در توزیع برق هرمزگان

دنیای اقتصاد، بندرعباس: گردهمایی اعضای کمیسیون بهبود مستمر تحول اداری با حضور عقدایی دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع برق کشور و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان برگزار شد. این کمیسیون با هدف شناسایی و ترویج ابزارها و سیستم های مدیریتی موثر به منظور بهبود سازمانی شرکت های توزیع برق به صورت مستمر و دوره ای برگزار می شود.

محمدحسین عقدایی، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های توزیع برق کشور در این نشست گفت: شرکت های توزیع برق به دلیل ماهیت خاص خود و نیروی انسانی توانمند ظرفیت بالایی در ارتقای توانمندی های خود دارند. وی افزود: هدف از تشکیل این کمیسیون هدایت صحیح همین نیروها است. عقدایی اضافه کرد: اکنون شرکت های توزیع برق علاقه مند به بهبود روش های خدمات رسانی هستند، اما بسیاری از این روش ها با هم تفاوت دارد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان نیز در این نشست گفت: این شرکت اکنون دارای 660 هزار مشترک است که مصرف برق این مشترکان سال گذشته 7 میلیون مگاوات ساعت بود. عبدالصاحب ارجمند افزود: پیک بار استان سال گذشته 1900 مگاوات به ثبت رسیده است. سرانه مصرف استان نیز به دلیل گرمای بسیار زیاد در فصل تابستان 4 برابر متوسط کشور است که با روند کنونی افزایش مصرف برق، این میزان در چشم انداز 1404 به 18 میلیون مگاوات ساعت افزایش می یابد. وی گفت: این در حالی است که با برنامه ریزی در بخش انرژی های نو و مدیریت مصرف می توان تا 50 درصد مصرف برق را کاهش داد.

اختصاص 2800 میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای نیر

دنیای اقتصاد، اردبیل، مهدی حسین نژاد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: برای آبرسانی به 10 روستای شهرستان نیر 2800 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل، محسن قنبری در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات آب شرب شهرستان نیر برگزار شد، افزود: این مبلغ از اعتبارات سال 94 صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.وی اظهار امیدواری کرد درصورت تخصیص اعتبار مجدد در سال جدید تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.قنبری اظهار کرد: تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل این است که با توجه به سردسیری منطقه قبل از رسیدن فصل سرما آبرسانی به این 10 روستا به اتمام برسد.