آرشیو دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۲۵
ورزشی
۲۳

خبر

اهدای تصویر زورخانه ای سید احمد خمینی به یادگار امام(ره)

در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان خود، روسای فدراسیون های ورزشی و تعدادی از ورزشکاران با حضور در حسینیه جماران با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند. در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی برگزار شد، تابلویی مربوط به تصویر حجت الاسلام سید احمد خمینی(ره) فرزند گرامی امام راحل که در گود زورخانه جماران به ورزش باستانی و میل گیری مشغول است از طرف وزیر ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون زورخانه ای به سید حسن خمینی اهدا شد.

رکورد ملی پرتاب نیزه ایران شکست

ایوب آرخی در رقابت های جایزه بزرگ دوومیدانی تهران موفق شد بار دیگر رکورد ملی پرتاب نیزه ایران را جابه جا کند و عنوان قهرمانی این رقابت ها را هم کسب کند. آرخی رکورد 77 متر و 6 سانتیمتر را برجای گذاشت. او رکورد ملی را یک متر و 36 سانتیمتر بهبود بخشید. رکورد قبلی ایران 75 متر و 70 سانتیمتر و در اختیار خود آرخی بود.

طلای فرشته قربانی در مسابقات تیراندازی با کمان ترکیه

دیروز در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان جام میروزی ترکیه، فرشته قربانی در فینال کامپوند بانوان با برتری 140 بر 139 برابر کمانداری از کره جنوبی به پیروزی رسید و به مدال طلادست یافت. تیم میکس کامپوند کشورمان نیز که با ترکیب فرشته قربانی و اسماعیل عبادی در این مسابقات حضور یافته موفق شد با شکست کره جنوبی طلایی شود.

«کولی بالی» باز هم شاگرد ویسی شد

موسی کولی بالی، مدافع اهل کشور آفریقایی مالی که در دو فصل گذشته برای عبدالله ویسی در استقلال خوزستان به میدان آمد، دیروز با عقد قراردادی دو ساله با سپاهان تیم جدید ویسی، یک بار دیگر شاگرد وی شد.

نخستین برد بوریرام با هدایت قطبی

بوریرام در نخستین بازی اش تحت هدایت افشین قطبی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که مسابقه ای مقابل تیم راتچسیما و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ تایلند بود، به برتری 0-1 رسید و با 28 امتیاز، در رده سوم جدول قرار گرفت.