آرشیو دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۲۵
اجتماعی
۴

سلام ایران

کالای چینی با کالاکارت: آقای محمدخانی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند دولت به ما کالاکارت داد برای حمایت و رشد کالاهای ایرانی و بانک اعلام کرده با این کارت می توانید از فروشگاه های اتکا، رفاه، فرهنگیان و امکان خرید کنید، اما در زمان خرید از فروشگاه اعلام می کنند باید 12 درصد افزایش قیمت را متقبل شوید، آن هم نه برای جنس ایرانی بلکه برای جنس بی کیفیت چینی. اگر قرار است از کالای ایرانی حمایت شود، چرا جنس چینی را به مردم می فروشند؟

لبنیات پرچرب: آقای سلطانی در تماس با ما عنوان کرده اند با توجه به اینکه پزشکان و وزارت بهداشت همواره توصیه می کنند که از لبنیات کم چرب استفاده کنید، متاسفانه مشاهده می شود که اکثر محصولات شرکت های لبنی پرچرب هستند و کمتر لبنیات کم چرب دیده می شود، در صورتی که باعث به خطر افتادن سلامت جامعه می شود. من تقاضا می کنم بیشتر به این موضوع توجه شود.

عزل موقت یا دائم: خانم رضایی نیز چنین بیان کردند که اول از روزنامه شما بخصوص قسمت حوادث آن تشکر می کنم و دوم اینکه می خواستم بپرسم آیا کسانی که توسط آقای قالیباف به خاطر اهمال کاری و مرگ کودک 5 ساله برکنار شده اند، دوباره در منطقه دیگری از شهرداری مشغول به کار می شوند یا به طور کلی از شهرداری برکنار شده اند.