آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۵۷
شهرستان ها
۷

4 هزار و 280 میلیارد ریال اعتبار به استان ایلام اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام از اختصاص 4 هزار و280 میلیارد ریال اعتبار به این استان در سال 95 خبر داد.

اسکندر صیدایی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام گفت: در بخش اعتبارهای هزینه ای سال گذشته یک هزار و 320 میلیارد به استان اختصاص یافت که امسال با 20 درصد افزایش به یک هزار و 550 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان نیز با 28 درصد افزایش از یک هزار و 10 میلیارد ریال در سال گذشته به یک هزار و 300 میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.

صیدایی ادامه داد: اعتبارهای تعادل و توازن منطقه ای استان ایلام نیز در سال جاری 37 درصد افزایش یافته و از یک هزار و 40 میلیارد ریال به یک هزار و 430 میلیارد ریال رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: قانون بودجه سال 95 توسط رئیس جمهور به سازمان مدیریت و سپس به استانها ابلاغ شده و ضوابط اجرایی آن نیز تا 10 روز آینده به استانها ابلاغ می شود.

وی یادآور شد: بر اساس قانون به دولت اجازه داده شده است تا 10 درصد اعتبارهای هزینه ای و پنج درصد اعتبارهای تملک دارایی های سرمایه ای برای تسریع در اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی هزینه شود.

صیدایی با بیان اینکه در قانون بودجه 95 پیش بینی وصول درآمدهای این استان با 22/9 درصد افزایش به یک هزار و 830 میلیارد ریال رسیده است، افزود: سال گذشته در این استان مازاد وصول درآمد داشتیم که پایان سال گذشته درصدی از آن به استان اختصاص یافت.