آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۲۷
اجتماعی
۴
بهداشت

اهدای گل توسط دانش آموزان شین آبادی به وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در بیست و هشتمین سفر دولت تدبیر و امید عازم آذربایجان غربی شده است صبح روز گذشته وقتی به عنوان نماینده دولت در شهرستان پیرانشهر حضور یافته بود با استقبال دانش آموزان شین آبادی در حیاط بیمارستان امام خمینی (ره) مواجه شد.

کودکان حادثه شین آباد که اوایل اسفند ماه سال گذشته در حاشیه کنگره کشوری سوختگی با وزیر بهداشت دیدار و گفت و گو کرده بودند با اهدای شاخه های گل به دکتر سید حسن هاشمی رسم میهمان نوازی را به جا آوردند و در فضایی صمیمی با نماینده دولت گفت و گو کردند.

دکتر هاشمی گفت: من شخصا پیگیر مسائل و مشکلات بهداشتی درمانی دانش آموزان روستای شین آباد پیرانشهر هستم. پیش از این نیز وزیر بهداشت در دیدار با دانش آموزان شین آبادی خطاب به تیم پزشکی، آنها را از نظر شرعی مکلف دانست تمام تلاش خود را جهت مداوای کامل این دانش آموزان انجام دهند و در این راه اگر نیاز به اعزام آنها به خارج از کشور یا مشورت با پزشکان مطرح دنیا باشد از این اقدام دریغ نکنند همچنین دکترهاشمی به کودکان حادثه شین آباد قول داده بود چنانچه دولت هزینه این امر را تقبل نکرد وی شخصا هزینه های این دانش آموزان را تقبل خواهد کرد.