آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۵۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

تار مو سارقان مسلح را لو داد

تارمو سارقان مسلح منوجان را به دام پلیس انداخت.

محمد ضیاءالدینی دادستان عمومی و انقلاب منوجان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فردی در ساعت 4 صبح چهارم خرداد ماه جاری با پاسگاه انتظامی نودژ تماس گرفت و اظهار داشت: چند نفر مسلح به سلاح کلت کمری شبانه در حالی که در خواب بودم و درها را بسته بودم با شکستن شیشه و باز کردن دستگیره در از پشت وارد منزل شده و در حالی که سر و صورت آنها بسته بود، اقدام به سرقت طلاجات و موبایل اینجانب کردند.

وی بیان داشت: پس از کسب خبر و اخذ مجوزهای لازم قضایی نسبت به بازدید از محل وقوع حادثه اقدام شد. دادستان عمومی و انقلاب منوجان گفت: با توجه به اینکه سارقان هنگام شکستن شیشه دست خود را بریده بودند و قطره های خون آنجا ریخته بود به همراه تیم پلیس آگاهی شهرستان منوجان اقدام به صورت برداری از لکه های خون و تار موهای کشف شده در محل شد.

ضیاءالدینی با بیان اینکه عملیات شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت، تصریح کرد: ماموران متوجه شدند یکی از همسایگان شاکی از ناحیه دست دچار بریدگی شده است.

وی افزود: پس از دستگیری متهم و بازجویی های علمی و پلیسی و همچنین انجام آزمایش های مربوطه در زمینه لکه های خون به جا مانده و تار موی کشف شده و تطبیق آن با خون متهم نهایتا اقرار به ارتکاب جرم کرد. دادستان عمومی و انقلاب منوجان گفت: متهم به همدستی فرد دیگری در این سرقت اعتراف کرد که ماموران پلیس او را هم دستگیر کردند. به گفته حسنی از متهمان 3 قبضه سلاح و اموال مسروقه کشف شده است.