آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۵۹۷
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•بی توجهی به درخواست تاکسی داران: چرا مسئولان سازمان تاکسی رانی به درخواست تاکسی داران خطی قرچک ورامین تهران که در طرح زوج و فرد قرار گرفته اند و مجبورند جریمه های سنگینی را به دلیل نصب دوربین ها پرداخت کنند، رسیدگی نمی کنند؟ تا چه زمان قرار است رانندگان مربوطه جریمه های سنگین را بپردازند و آیا قرار نیست سازمان تاکسی رانی و راهنمایی و رانندگی به این موضوع رسیدگی کنند.

محمدپور به نمایندگی از تاکسی داران

•تخم مرغ های بهداشتی: تخم مرغ هایی در بسته بندی های 6، 9 و 15تایی به بازار آمده که کد بهداشتی و کیفیت هم دارد، خانواده ها می توانند با خرید این گونه تخم مرغ ها سلامت خود و خانواده را بیشتر تضمین کنند. این پیام را منعکس کنید تا خانواده ها بیشتر در جریان مواد غذایی بهداشتی قرار گیرند.

عرفان از تهران

•اتلاف وقت در بیمارستان های دولتی: ازدحام در بیمارستان های دولتی به ویژه درمانگاه ها باعث اتلاف وقت بیماران شده است. به طوری که بیمارانی که وقت قبلی هم گرفته اند مجبورند برای ویزیت، ساعت ها در سالن انتظار معطل شوند. آیا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این گونه مشکلات اطلاع دارند؟

علی اکبر فرقانی از تهران

•مشکلات پل آهنگ: چرا شهرداری پل آهنگ را که از مدت ها قبل بسته شده است، باز نمی کند تا رانندگان مجبور نباشند از خیابان 17شهریور به پل ری بروند و دوباره همان راه را در لاین مقابل دور بزنند و برگردند؟

هومن شیرازی از تهران

•کلانتری 110 شهدا رسیدگی کند: پیاده رو خیابان شهید جمال تاجیک (قوامی)، منشعب از بزرگراه شهید محلاتی کم عرض است و عده ای از جوانان بی کار در مقابل کوچه های امینی سپهر، تقوی و آزاده منفرد، تجمع و برای بانوان مزاحمت ایجاد می کنند. از رئیس کلانتری 110 شهدا تقاضا می کنیم برای رفع مزاحمت های این چنینی چاره ای اساسی بیندیشد.

علی از تهران

•ترن های هوایی را استاندارد کنند: چرا مسئولان پارک بسیج با گذشت چند سال از مرگ دلخراش تعدادی از هم وطنان به علت استفاده از ترن هوایی غیراستاندارد، تا به حال نتوانسته اند برای استانداردسازی ترن ها اقدام و آن را راه اندازی کنند؟

امید احمدی