آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۲۷
فن آوری
۸

کنترل دسکتاپ از راه دور

شاید برای بسیاری از کاربران پیش آمده باشد که نیاز داشته باشند از راه دور به دسکتاپ سیستم خود دسترسی داشته باشند، در گذشته این امر به نوعی غیر ممکن به نظر می رسید، اما امروزه به کمک نرم افزارهای خاصی که در این زمینه نوشته شده است این مساله به سادگی امکانپذیر است. یکی از این نرم افزارها RealVNC Enterprise است. به وسیله این نرم افزار می توان سیستم خود را از راه دور کنترل یا دسکتاپ خود را از طریق اینترنت به صورت از راه دور تماشا و نرم افزارها را کنترل کرد یا روی شبکه های کامپیوتری کوچک و بزرگ نظارت کاملی داشت.

این نرم افزار دارای ویژگی های بسیاری است که از جمله آن می توان به این موارد اشاره داشت:

– کنترل از راه دور پلتفرم های مختلف و فعال سازی اتصالات برای برقراری ارتباط بین کامپیوترهایی که دارای سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، Mac OS X، UNIX و Linux هستند.

- کاربران متصل شده به این نرم افزار می توانند فایل ها را مستقیما روی پرینترهای وصل شده به کامپیوتر شخصی خود، پرینت کنند.

–کاربران همچنین می توانند به کمک این نرم افزار به صورت مستقیم اقدام به انتقال فایل ها داشته باشند و به صورت همزمان با دیگر کاربران متصل به این نرم افزار به اشتراک بگذارند. و ده ها ویژگی برتر دیگر. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر از نحوه کار این نرم افزار و همچنین بارگذاری رایگان آن می توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند. به هرحال اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی به حساب می آیید که تا این لحظه قادر به کنترل سیستم خود از راه دور نبودید به شما پیشنهاد می کنم نرم افزار RealVNC Enterprise را حتما امتحان کنید.