آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۲۷
فن آوری
۸

خبر

تشکیل کارگروه ارتقای کیفیت ارتباطی عتبات عالیات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت را در راستای لزوم برنامه ریزی درازمدت، مامور تشکیل کارگروه ارتقای کیفیت ارتباطی عتبات عالیات کرد.

به گزارش«ایران»، طبق نظر شورای فنی وزارت مبنی بر تشکیل این کارگروه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت مامور شد ضمن تشکیل کارگروه مذکور،با ارزیابی و پیش بینی نیازهای ارتباطی و استفاده از ظرفیت های تمامی بخش های مختلف وزارتخانه، امکانات اپراتورهای داخلی، منطقه ای و بین المللی، برنامه ریزی لازم و دقیقی برای تامین ارتباطات و زیرساخت های مخابراتی جهت ارائه خدمات با کیفیت مناسب انجام دهد.

حمایت قاطع از مسابقات بازی های رایانه ای

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای از حمایت قاطع از برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای خبر داد و این مهم را جزو اهداف و سیاست های بنیاد ملی بازی های رایانه ای دانست.

به گزارش «ایران»، حسن کریمی قدوسی با اشاره به اهمیت مسابقات در صنعت بازی های رایانه ای گفت: امروز در صنعت جهانی، ورزش های الکترونیک (e-sports) گردش مالی بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند و چند صد میلیون مخاطب و بیننده این مسابقات هستند. وی افزود: بنیاد همیشه طی سال های گذشته از مسابقات بازی های رایانه ای و هرکسی که قصد برگزاری آن را داشته حمایت مادی و معنوی کرده است.علاقه مندان می توانند با استفاده از سامانه اینترنتی ebazi.org نسبت به دریافت مجوز برگزاری مسابقات اقدام یا مستقیما به معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد مراجعه کنند.

قدردانی وزارت کشور از اپراتور اول

همزمان با اختتامیه دومین اجلاس مدیران کل فناوری اطلاعات استانداری های سراسر کشور که در مرکز فرهنگی-ورزشی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد،وزارت کشور از همراه اول بابت تامین مناسب زیرساخت های ارتباطی انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری قدردانی کرد.

به گزارش «ایران»، فرآیند انتخابات غیر از دو بخش پایانی، تماما الکترونیکی انجام شده و در بسیاری از استان ها به کمک همراه اول، صد در صد شعب آنلاین بودند. به همین دلیل در این مراسم از دست اندرکاران تامین زیرساخت های فنی انتخابات شامل همراه اول، شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت، قدردانی به عمل آمد.