آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۸۶۷۴
ورزش
۱۱

گوناگون

نخستین شکست تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود دررقابت های انتخابی المپیک دیروز به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت که این مسابقه با نتیجه 3 برصفر به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

بایرامی با فولاد تمدید کرد

مهرداد بایرامی مهاجم تیم فولاد با عقد قرادادی به مدت یک فصل این تیم را در شانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همراهی می کند.

دست نشان درنفت ماندنی شد

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان که توانست سهمیه لیگ برتر را برای این شهر به ارمغان آورد، قراردادش را به مدت یک فصل دیگرتمدید کرد.

شجاعی ازتیم الغرافه جدا شد

مهاجم تیم ملی فو تبا ل ایران از تیم الغرافه قطر جدا شد.مدیران باشگاه الغرافه قرار است به جای مسعود شجاعی یک بازیکن کره ای را جذب کنند.

علیزاده:به دنبال مدال تاریخ سازهستم

تکواندوکارالمپیکی ایران درخصوص تمریناتش برای حضوردرالمپیک،گفت: فرصت زیادی تا المپیک نمانده است و من هر روز تمرین می کنم و به خودم قول داده ام که هر روز مثل یک قهرمان المپیک تمرین کنم. کیمیا علیزاده افزود:آرزو دارم مدال تاریخ سازخودم را درالمپیک رقم بزنم. انگیزه بسیار زیادی دارم تا رقبا را شکست دهم و بهترین نتیجه را در المپیک بگیرم.

استقبال از ملی پوشان فوتبال

تیم ملی فوتبال ایران که به منظورانجام بازی های تدارکاتی جهت حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی وارد مقدونیه شده از طرف محمدی سفیر کشورمان و مسئولین فدراسیون فوتبال مقدونیه مورد استقبال قرارگرفتند.

دایی گزینه اصلی تیم صبا

محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل تیم صبای قم با بیان اینکه این تیم دو خریدار دارد، گفت: علی دایی گزینه اصلی سرمربیگری این تیم برای فصل آینده است.

پروین: دیگردلتنگ مربیگری نیستم

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: دلم برای مربیگری تنگ نشده چون دیگر سن و سالی از ما گذشته است. علی پروین تاکید کرد: پرسپولیس درفصل گذشته عالی کارکرد. ما هم با برد و باختش خوشحال و ناراحت می شدیم. امیدوارم پرسپولیس فصل بعد هم موفق باشد.