آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۲۷
حوادث
۱۸

عشق جنایت بار باغبان فرانسوی به زن انگلیسی

مرد فرانسوی که در خانه زنی بریتانیایی باغبانی می کرد کم کم احساس کرد عاشق و دلبسته این زن شده است اما وقتی از این زن جواب رد شنید تصمیم به قتل او گرفت. روز گذشته این مرد فرانسوی به نام ژان لویی کایرون به جرم کشتن صاحبکارش محاکمه و به 30 سال زندان محکوم شد.

گزارش پلیس نشان می دهد این زن بریتانیایی 4 سال پیش به طور مرموزی به قتل رسیده بود.

دادستان پرونده گفته قاتل در فرصتی مناسب منتظر قربانی مانده و هنگامی که زن از خرید بازگشته به سمتش یورش برده و او را به شکل فجیعی به قتل رسانده است. ماموران پلیس از رد خونی که با کشیده شدن جسد به جای مانده بود توانستند تا حدودی صحنه جنایت را بازسازی کنند.

اطلاعات پلیس نشان می دهد زن انگلیسی در سال 2008 میلادی به فرانسه نقل مکان کرده بود که از همان زمان با این مرد باغبان آشنا شده و از او خواست کارهای باغبانی خانه اش را انجام دهد. در این مدت باغبان بارها سعی داشته تا خود را به صاحبخانه اش نزدیک کند و از عشق و علاقه خود به او بگوید اما با وجود تلاش های پیگیر هنگامی که خانم خانه با جدیت فراوانی دست رد به سینه باغبان زده او هم توطئه قتل وی را اجرا کرده است.

هنگامی که زن، خانه را ترک کرده قاتل وارد خانه شده و برق خانه را قطع کرده و منتظر مانده تا صاحبخانه برگردد که پس از کشتن زن جسدش را پنهان کرده است.ماموران پلیس پس از ماه ها تلاش توانستند قاتل را که با زیرکی صاحبکارش را به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر کنند.