آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۶
ورزشی
۹

حضور نیروهای امینتی در فدراسیون فوتبال

پس از آن که در اواخر سال گذشته نیروهای امنیتی با ورود به دفتر علی کفاشیان ضمن بازرسی از دفتر رئیس وقت فدراسیون مدارکی را با خود برده بودند، این بار و در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال، نیروهای نظارتی صبح دیروز با ورود مجدد به فدراسیون فو تبا ل به بازرسی از کمیته فرهنگی پرداختند.

همچنین نیرو های نظارتی با حضور در شرکت «افق سبز فو تبا ل» واقع در آکادمی ملی فو تبا ل به بازرسی از این دفتر پرداختند و بخشی از مدارک این شرکت را نیز با خود برده اند. شرکت «افق سبز فو تبال» در زمینه فروش الکترونیکی بلیت مسابقات لیگ برتر فعالیت می کند.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حضور نهادهای نظارتی در کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال و شرکت افق سبز فوتبال گفت که این ورود با حکم مراجع قضایی انجام شده است. رضا حسنی خو به ایسنا گفت: این موضوع هیچ ارتباطی به پرونده فساد در فوتبال که از سوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تهیه شده ندارد و در راستای شفاف سازی برخی از ابهامات صورت گرفته است. حسنی خو ادامه داد: بیش از این نمی توانم درباره این پرونده توضیح دهم و زمانی که تحقیقات به طور کامل انجام شد نتایج پرونده اعلام خواهد شد.