آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۶
ورزش - جهان
۱۱

خبر عجیبی که از باشگاه اتلتیکومادرید به گوش رسید

اولتیماتوم سیمئونه برای جذب کاستا

خبری عجیب از باشگاه اتلتیکومادرید به گوش رسیده که در صورت جذب نشدن دیگو کاستا مهاجم برزیلی الاصل تیم ملی اسپانیا که در چلسی حضور دارد، دیگو سیمئونه روخی بلانکو را ترک خواهد کرد.

روزنامه انگلیسی «دیلی استار» با انتشار این خبر نوشت، سیمئونه سرمربی موفق اتلتیکومادرید با این که خط حمله قدرتمندی متشکل از آنتوان گریزمان و فرناندو تورس را دارد می خواهد هر طور شده کاستا را هم به تیمش اضافه کند.

در صدر فهرستی که چولو به باشگاه تحویل داده نام دیگو کاستا قرار دارد و تاکید هم شده که به هر قیمتی شده این بازیکن 27 ساله جذب شود. کاستا که با اتلتیکو در فوتبال اسپانیا و اروپا چهره شد در انگلیس با وجود درخشش و قهرمانی در فصل 2015 2014 بتازگی بیشتر حاشیه داشته اما آنتونیو کونته هم حفظ او را در دستور کارش قرار داده است.

بنا بر ادعای روزنامه انگلیسی، باشگاه چلسی در همان ابتدا پیشنهاد اتلتیکومادرید را رد کرده و باید دید روند این مذاکره چگونه پیش خواهد رفت.

پیش از این گفته می شد کاستا از رفتارهایی که در انگلیس با او می شود راضی نیست و بی میل نیست به اسپانیا بازگردد.

او که از ترکیب تیم ملی اسپانیا برای یورو 2016 هم خط خورده فصل 2016 2015 با حواشی و محرومیت های زیادی روبه رو شد و همین هم باعث شده تا برای ماندن در استمفوردبریج مردد شود.

سیمئونه فصل قبل برای خط حمله اش جکسون مارتینس کلمبیایی را به خدمت گرفت، اما این بازیکن عملکرد ناامیدکننده ای در ویسنته کالدرون داشت و در میانه فصل راهی چین شد.