آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۶
ورزش - جهان
۱۱

فوتبال اروپا

بزرگ ترین اشتباه پیگرینی

سرمربی شیلیایی و پیشین منچسترسیتی از اشتباه بزرگ خود در این تیم سخن به میان آورد.

مانوئل پیگرینی گفت: در این فصل یک اشتباه داشتم و آن این که از سران باشگاه منچسترسیتی خواستم نام سرمربی آینده تیم را افشا کنند. آنها هم بلافاصله با خواسته من موافقت کردند و نام گواردیولارا رسانه ای کردند. باید بگویم بعد از خبر انتخاب گواردیولا، آرامش تیم به هم ریخت و سه شکست پیاپی متحمل شدیم. همین اتفاق باعث شد از صدر جدول رده بندی به کلی فاصله بگیریم.

کوپا بدون ناواس

کلیور ناواس، بازی های کوپا آمه ریکا را به علت آسیب دیدگی تاندون آشیل پای چپش از دست داد. د ر وازه بان ر ئال ماد رید پیش از این در دیدار برابر والنسیا در لالیگا از این ناحیه دچار آسیب دیدگی شده بود، اما دوباره به میادین بازگشت و در فینال لیگ قهرمانان به میدان رفت. فدراسیون فوتبال کاستاریکا هم خبر تشدید مصدومیت ناواس را تائید کرد. کوپا آمه ریکا از شنبه هفته آینده در آمریکا آغاز خواهد شد و تیم ملی کاستاریکا با تیم های ملی کلمبیا، پاراگوئه و آمریکا در گروه A بازی می کند.

سرمربی پورتو برکنار شد

باشگاه پورتو اعلام کرد ژوزه پسیرو براساس توافق دو جانبه، از این باشگاه جدا می شود. پسیرو 56 ساله، در ماه ژانویه بعد از اخراج لوپتگی هدایت این تیم را به عهده گرفت، اما نتوانست انتظار هواداران را برآورده کند. پورتو در لیگ برتر پرتغال با اختلاف 15 امتیاز نسبت به بنفیکا و 13 امتیاز نسبت به اسپورتینگ سوم شد و در فینال جام حذفی نیز در ضربات پنالتی مغلوب براگا شد.

کونسلو، جانشین احتمالی آلوز

یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی درباره جدایی او از بارسلونا به گوش می رسد، دنی آلوز است. یوونتوس به جذب این ستاره برزیلی علاقه دارد و به احتمال زیاد، آلوز بعد از نزدیک به یک دهه بارسلونا را به مقصد سری A ترک کند. روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا، انتخاب جانشین آلوز را بزرگ ترین دغدغه لوئیس انریکه دانست و نوشت: ژائو کانسلو، بال راست والنسیا بازیکنی است که بارسلونا برای جانشینی دنی آلوز به او علاقه دارد.