آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۶
حوادث
۱۹

جنایت هولناک بیمار روانی

بیمار روانی خواهرش را کشت و مادرش را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش جام جم، شامگاه دوشنبه درگیری خونینی در خانه ای در خیابان دماوند به پلیس تهران گزارش شد.

ماموران کلانتری 147 گلبرگ با حضور در آنجا مشاهده کردند مادر و دختری با ضربه های چاقو مجروح شده اند. آنها به بیمارستان امام حسین منتقل شدند که زن میانسال بر اثر اصابت ده ضربه چاقو جان باخت و مادرش زنده ماند.

با گزارش این جنایت به سعید احمدبیگی، کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، پرونده ای تشکیل و به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

برادر مقتول در جریان تحقیقات، عامل جنایت را برادر دیگرش معرفی و عنوان کرد: آن شب خواهرم با من تماس گرفت و اطلاع داد، برادرمان که دچار مشکلات روحی و روانی است، مادرمان را اذیت می کند و نمی تواند او را آرام کند که من سریع خودم را به خانه رساندم.

وی اضافه کرد: وقتی وارد خانه شدم، برادرم در حالی که چاقویی در دست داشت، مرا تهدید و فرار کرد. سپس با مشاهده پیکر غرق در خون مادر و خواهرم، آنها را به بیمارستان رساندم. خواهرم عصر روز حادثه در پی تماس مادرمان، آنجا رفته بود.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، متهم به قتل تحت تعقیب پلیس جنایی قرار گرفت تا این که روز سه شنبه ماموران رد او را در شهرستان رودهن به دست آوردند و با اعزام به آنجا، قاتل خواهرکش را دستگیر کردند. متهم در بازجویی ها مدعی شد به خاطر بیماری روانی دست به این جنایت زده است.